Şikayetçi olduğunuz üyenin forumdaki adı : @CanerySoftware)
Şikayetçi olduğunuz konu nedir : (; dolandırıcılık, )
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir : ( 19.05.2025 tam anlamadım ama burdan ihttirbaren hic cevap vermemeye baslıyor. }
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu : (https://cheatglobal.com/konu/valora...52-val5-hatasi-fix.58502/page-25#post-1519436)<br>
Şikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın ; Hic bir sekilde ticket bakmıyor ayda yılda bir soruma evet veya hayır diyor customerların hepsi yazıyor ama kimseye bakmıyor urun onlardan alakalı bir sorun var ise iade var diyolar ben bunu ticketlarına attım ona bile cevap veren adam yok piyasada ortada urun varmı yok mu bilinmiyor satmasına satıyo ama kime ne veriyo belli degill sitesinde sizin guvenceniz var ama adam ticketlara falan bakmıyor ilk aldıgımda 2 3 tane kisi vardı ticketlara bakan hepsi ayrıldı hatta biri bana dmden urunun onların bile begenmedigini dile getirdi kısacası onceden alanların ticketlarına falan bakmıyor hatta ortada bile yok surekli geri donusum iyi olcak gibi mesajlar veriyor 1 aydır o sekilde bizi hep aksatıyo mesajlara bile bakmıyor)
Şikayetçi olduğunuz konu nedir : (; dolandırıcılık, )
Sorunun gerçekleştiği tarih nedir : ( 19.05.2025 tam anlamadım ama burdan ihttirbaren hic cevap vermemeye baslıyor. }
Şikayetçi olduğunuz kişinin forumdaki ilgili konusu : (https://cheatglobal.com/konu/valora...52-val5-hatasi-fix.58502/page-25#post-1519436)<br>
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
) Şikayet açıklamanızı uzun bir şekilde yapın ; Hic bir sekilde ticket bakmıyor ayda yılda bir soruma evet veya hayır diyor customerların hepsi yazıyor ama kimseye bakmıyor urun onlardan alakalı bir sorun var ise iade var diyolar ben bunu ticketlarına attım ona bile cevap veren adam yok piyasada ortada urun varmı yok mu bilinmiyor satmasına satıyo ama kime ne veriyo belli degill sitesinde sizin guvenceniz var ama adam ticketlara falan bakmıyor ilk aldıgımda 2 3 tane kisi vardı ticketlara bakan hepsi ayrıldı hatta biri bana dmden urunun onların bile begenmedigini dile getirdi kısacası onceden alanların ticketlarına falan bakmıyor hatta ortada bile yok surekli geri donusum iyi olcak gibi mesajlar veriyor 1 aydır o sekilde bizi hep aksatıyo mesajlara bile bakmıyor)