bende olmuyorxeno var aktif çalısan bildim paid olarakta wave filan vardı sanırsam
kaliteli olanlar banlatmıyor.executorlar banlatmıyor muydu?
ban wave geldiğinde hepsi atmıyor muydukaliteli olanlar banlatmıyor.
bilmemban wave geldiğinde hepsi atmıyor muydu
solara ratben de xeno kullanıyordum çok bozulduğu için solara geçtim şimdilik iyi çalışıyor
SolaraXeno çalışmıyor aktif çalışan varmı?