C4 Vs 2008

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kr4ken
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kr4ken

Diamond Üye
Katılım
8 Nis 2021
Mesajlar
561
Beğeniler
58
Merhaba. Sıfır araba alacağız ve aklımızda sürekli 2 tane araba var. Çok takıldı



birisi bu. Citroen c4



diğeri ise bu. Peugeot'un 2008 modeli.
ikisi kardeş firma oldugu için coğu şeyi benziyor ama 2008 in bence görünüşü daha güzel gibi. Bu iki markadan anlayan biri yazarsa sevinirim.
 

Peugeot'un 2008 elektrikli modelini alın bence görüntü olarak da çok iyi duruyor.Citroen görüntü olarak begenmiyorum​

 
citroen c4 ün trigeri kronik sorunlu diye biliyorum, ( sanayide ve çevremde kullanan kişilerin deneyimini söylüyorum) tavsiyem peugeot 2008x tabi youtube de tanıtım,sürüş,konforuna bakmanı tavsiye ederim
 
Bana sorucak olursan Peugeot taş gibi bir araba markasıdır. Citroende öyle ama Peugeotun seviyesine gelemez bana göre. Kesinlikle Peugeot'un 2008 modeli.
 
Peugeot 2008 almanı öneririm SUV tarzı beğeniyorsunuz sanırım 2.el düşünürseniz çok sağlam araçlar var o fiyatlara
 
Merhaba. Sıfır araba alacağız ve aklımızda sürekli 2 tane araba var. Çok takıldı



birisi bu. Citroen c4



diğeri ise bu. Peugeot'un 2008 modeli.
ikisi kardeş firma oldugu için coğu şeyi benziyor ama 2008 in bence görünüşü daha güzel gibi. Bu iki markadan anlayan biri yazarsa sevinirim.
peugeot 2008 kanka net
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt