kr4ken
Diamond Üye
- Katılım
- 8 Nis 2021
- Mesajlar
- 561
- Beğeniler
- 58
Merhaba. Sıfır araba alacağız ve aklımızda sürekli 2 tane araba var. Çok takıldı
birisi bu. Citroen c4
diğeri ise bu. Peugeot'un 2008 modeli.
ikisi kardeş firma oldugu için coğu şeyi benziyor ama 2008 in bence görünüşü daha güzel gibi. Bu iki markadan anlayan biri yazarsa sevinirim.
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
birisi bu. Citroen c4
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
diğeri ise bu. Peugeot'un 2008 modeli.
ikisi kardeş firma oldugu için coğu şeyi benziyor ama 2008 in bence görünüşü daha güzel gibi. Bu iki markadan anlayan biri yazarsa sevinirim.