C++ Sitedeki tutorial target damage sourceyi yaptım

Bunu denediniz mi
5a69f1de505e7555837d2e08d2d92c03.gif


bıçakçı ninjada durum böyle diğer karakterlerde varlığı bile hissedilmiyor
kullandığım kod bu ve bir şey sormak istiyorum target damage sadece saldırı varken işliyor, mesela metinin veya canavarın yanına gidip durunca çalışmıyor ama seçip vurunca çalışıyor. sorun nerece acaba
ninjada sleep 30

cheat engine table ;

C++:
#include "stdafx.h"
#include <Windows.h>

bool SendBattleAttack(int vId)

{
    DWORD NetPointer = *(DWORD*)0x150F754;
    DWORD BattleCall = 0x04A6970;

    __asm

    {
            mov ecx, NetPointer
            push vId
            push 0
            call BattleCall

    }
    return 0;
}


void Target()

{
    while (true)
    {
        DWORD GetTargetVID = (*(DWORD*)(*(DWORD*)0x0154A5A4 + 0x0040E80));
        SendBattleAttack(GetTargetVID);
        Sleep(600);
    }
}

BOOL APIENTRY DllMain(HMODULE hModule, DWORD ul_reason_for_call, LPVOID lpReserved)

{

    switch (ul_reason_for_call)

    {

    case DLL_PROCESS_ATTACH:

        CreateThread(NULL, 0, reinterpret_cast<LPTHREAD_START_ROUTINE>(Target), hModule, 0, NULL);
    }

    return TRUE;
}
 
5a69f1de505e7555837d2e08d2d92c03.gif


bıçakçı ninjada durum böyle diğer karakterlerde varlığı bile hissedilmiyor
kullandığım kod bu ve bir şey sormak istiyorum target damage sadece saldırı varken işliyor, mesela metinin veya canavarın yanına gidip durunca çalışmıyor ama seçip vurunca çalışıyor. sorun nerece acaba
ninjada sleep 30

cheat engine table ;

C++:
#include "stdafx.h"
#include <Windows.h>

bool SendBattleAttack(int vId)

{
    DWORD NetPointer = *(DWORD*)0x150F754;
    DWORD BattleCall = 0x04A6970;

    __asm

    {
            mov ecx, NetPointer
            push vId
            push 0
            call BattleCall

    }
    return 0;
}


void Target()

{
    while (true)
    {
        DWORD GetTargetVID = (*(DWORD*)(*(DWORD*)0x0154A5A4 + 0x0040E80));
        SendBattleAttack(GetTargetVID);
        Sleep(600);
    }
}

BOOL APIENTRY DllMain(HMODULE hModule, DWORD ul_reason_for_call, LPVOID lpReserved)

{

    switch (ul_reason_for_call)

    {

    case DLL_PROCESS_ATTACH:

        CreateThread(NULL, 0, reinterpret_cast<LPTHREAD_START_ROUTINE>(Target), hModule, 0, NULL);
    }

    return TRUE;
}
reis 30 olan yazıyı 400 yap düzelir savaşçıdada kullanabiliyorum artık
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt