C++ PROJE

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan madx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

madx

Banned
Katılım
13 Ocak 2026
Mesajlar
278
Beğeniler
74
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
sa yazılım ögrenıyorum c++ dilini ögrenmekteyım suanda arıtmetık ıslemlere kadar geldim şu kadar kod yazabililyorum ogrenmeye devam edeyımmı sızce?

#include <iostream>
using namespace std;
int main (){

int a, b, toplam;
cout << "BİRİNCİ SAYİYİ GİRİN ";
cin >>a;
cout << "İKİNCİ SAYİYİ GİRİN ";
cin >>b; /* cin>> KULLANICADAN GİRDİ ALMAK İÇİN */

toplam = a+b;
cout << "toplami" << toplam; /* DEGİSKEN V.B ŞEYLERİ EKRANA YAZDIRMAK İÇİN cout<< kullanılır */

return 0;
}

buda ikinci kodum---


#include <iostream>
using namespace std;
int main (){
int mynumber=7;
/*
en alta yazılan int degeri çıktıda gözükür

*/
mynumber=19;
mynumber=1934;
cout << "my number " <<mynumber<<"\n";
mynumber=70;
cout << "my new number " <<mynumber<<"\n";
/*
cout en üste yazılan int degerini okur
*/
int x=7;
int y=19;
int toplam=x+y;
cout << "toplam " <<toplam;
return 0;
}

/*
degişkenler float,double,char,bool,int
*/
 
illa biryerden başlayacaksın eğer ilgin varsa tabiki devam et başlangıç için birazcık zor bi dil seçmişsin ama imkansız birşeyde değil
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
illa biryerden başlayacaksın eğer ilgin varsa tabiki devam et başlangıç için birazcık zor bi dil seçmişsin ama imkansız birşeyde değil
ilgim var c++ diline çok zor demişlerdi bana cok basit geldi ogrenmesı nedense belkı başlarda oldugum içindir
 
ilgim var c++ diline çok zor demişlerdi bana cok basit geldi ogrenmesı nedense belkı başlarda oldugum içindir
imkansız değil sonuçta zor diyolar diyede gözünde büyütmezsen zaten üstüne koya koya birşeyler yaparsın
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt