ne anlatıyon dayısanki kodlarla bir büllükoğulları software geliyor gibi steal yapacakmışsın gibi geldi bana
custom gui yaparız nasıl bir şey istediğini detaylı anlatman lazım animasyonlu mu yoksa basit bir gui mi detay vermen gerekiyorbana imguı yaparmısın ABİ
kanka atılan kodları çalmama ihtiamli sence yüzde kaç?ne anlatıyon dayı
geliştirici yazısından softwareyi nasıl çıkarıyon onu anlamiyom dost tek anladığım bu forumdan bir cacık olmaz çocuk yuvasısanki kodlarla bir büllükoğulları software geliyor gibi steal yapacakmışsın gibi geldi bana
ABİ BANA ANUMUSYUNLU yaparmısıncustom gui yaparız nasıl bir şey istediğini detaylı anlatman lazım animasyonlu mu yoksa basit bir gui mi detay vermen gerekiyor
güncelleme sırasında dumplanabilir diyorum bize bir projeni göster o zaman konuşalımgeliştirici yazısından softwareyi nasıl çıkarıyon onu anlamiyom dost tek anladığım bu forumdan bir cacık olmaz çocuk yuvası
bana ilk öncelikle arkadaş olmadıgımız sürece kanka deme vekanka atılan kodları çalmama ihtiamli sence yüzde kaç?
niye banlasın sen iyi bi insansın
ahhh sonunda