C++ c_trace sürekli 0 oluyor

mehmet212a

Banned
Katılım
12 Ağu 2024
Mesajlar
138
Beğeniler
10
C++:
VECTOR trace_pos1 = { LocalPos.x, LocalPos.y, LocalPos.z };
VECTOR trace_pos2 = { EntityPos.x, EntityPos.y, EntityPos.z };
int traceResult1 = c_trace(&trace_pos1, &trace_pos2, IGNORE_ME | IGNORE_PASSABLE );
std::cout << "c_trace Result 1: " << traceResult1 << "\n";
float distance = sqrt(pow(EntityPos.x - LocalPos.x, 2) + pow(EntityPos.y - LocalPos.y, 2) + pow(EntityPos.z - LocalPos.z, 2));
distance /= 100.f;
std::cout << "LocalPos: (" << LocalPos.x << ", " << LocalPos.y << ", " << LocalPos.z << ") | "
    << "EntityPos: (" << EntityPos.x << ", " << EntityPos.y << ", " << EntityPos.z << ") | "
    << "Distance: " << distance << " | c_trace Result1: " << traceResult1 << "\n";



Localpos ile entitypos doğru. Bunu da distance kullanarak anlıyorum. Distance doğru çeviriyor fakat c_trace devamlı olarak 0 döndürüyor. Bir türlü bu sorunu çözemedim. Anlayan bir arkadaş, yardımcı olabilir mi?
 
C++:
VECTOR trace_pos1 = { LocalPos.x, LocalPos.y, LocalPos.z };
VECTOR trace_pos2 = { EntityPos.x, EntityPos.y, EntityPos.z };
int traceResult1 = c_trace(&trace_pos1, &trace_pos2, IGNORE_ME | IGNORE_PASSABLE );
std::cout << "c_trace Result 1: " << traceResult1 << "\n";
float distance = sqrt(pow(EntityPos.x - LocalPos.x, 2) + pow(EntityPos.y - LocalPos.y, 2) + pow(EntityPos.z - LocalPos.z, 2));
distance /= 100.f;
std::cout << "LocalPos: (" << LocalPos.x << ", " << LocalPos.y << ", " << LocalPos.z << ") | "
    << "EntityPos: (" << EntityPos.x << ", " << EntityPos.y << ", " << EntityPos.z << ") | "
    << "Distance: " << distance << " | c_trace Result1: " << traceResult1 << "\n";



Localpos ile entitypos doğru. Bunu da distance kullanarak anlıyorum. Distance doğru çeviriyor fakat c_trace devamlı olarak 0 döndürüyor. Bir türlü bu sorunu çözemedim. Anlayan bir arkadaş, yardımcı olabilir mi?
c_trace ve pow un fonksiyonlarınıda atar mısın?
 
c_trace fonksiyon typedef, ve offsetini yazarmisin buraya
 
Kod:
c_ignore(2, 3, 5, 6, 8, 9, 10);
var trace = c_trace(&camera, &head, _VAR(IGNORE_ME | IGNORE_PASSABLE | USE_BOX | NOFOG));
bool bvisible = (trace <= 0);
 
Son düzenleme:
Gotunden element uyduran sensin kardesim. Acknex motoru ile alakasi ne konunun ?
konuyu açan arkadaşın sdk'sı ve ne yaptığından haberi varsa attığımı rahatça kullanabilir.
bi anda aşağıda ki arkadaş olduğunu hatırlayınca sana cevap verdiğime utandım.

OaMI2OT.png
 
konuyu açan arkadaşın sdk'sı ve ne yaptığından haberi varsa attığımı rahatça kullanabilir.
bi anda aşağıda ki arkadaş olduğunu hatırlayınca sana cevap verdiğime utandım.

OaMI2OT.png

Yallah diyen 3 iq eleman da senmiydin yoksa ? lol Arab artigi isen o SS de yazdigim sana cok dokunmus olsa gerek.

Bu arada SS i tam at. Kari gibi keserek atma xd


Konuya gelicek olursak. Ben ne sormusum sen ne cevap vermissin. Adam sana acknex motorundaki Trace fonksiyonunu sormamis, gitmissin GPT ye "zulu trace fonksiyon kodla bana" yazip buraya yapistirmissin cevabi.
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt