C++ Bilen birileri bakabilir mi?

skidderkid123

Banned
Katılım
5 Haz 2026
Mesajlar
329
Beğeniler
33


bu kitabin pdf sini indirdim her gun acip okuyorum chapterlarini belirli bir duzenle, en sonunda ogrendigim seyleri visual studioda deniyorum

sizce ogrenme yolum efektif mi? daha iyi ogrenme yolu var mi veya siz nerden ogrendiniz

kodlama ogrenme amacim:

malware yazip analiz edebilmek
oyun hilesi yazip analiz edebilmek / kirabilmek
kernel seviyesinde calisabilmek
kendi obfuscator/packer/auth gibi araclarimi yapabilmek

c++ ogrendikten sonra reverse engineeringe gecmeye, onunla beraber windows api ogrenmeye gecmek istiyorum.

yasim da 18 den kucuk
 
Daha da etkili öğrenme yolu istersen assault cube derdim sana, writeprocessmemory ve readprocessmemory gibi temel fonksiyonlardan başlayarak daha hızlı bir şeyler öğrenirsin kitaba göre gideceksen temel şartları öğren, if else, switch,case, struct, class değişken türleri falan onları öğren sonra simple bi malwareyi/oyun hilesini artık içinden hangisi geçiyosa alıp incele, kodları parça parça araştır ama mesela, elinde zaten ai var istediğin gibi yaparsın bunu writeprocessmemory ne demek diye sorsan anlatır zaten

kernel seviyesi içinse bu dediklerimden çok çok daha fazlası olman lazım çünkü oradaki bi hatanın bedeli en basit olarak bsod ile ödeniyor ne yazık ki ayrıca sadece c++ değil c'nin yazımını da bilmen gerek gerçi aralarında ciddi farklılıklar yok ama..

re, obf, packer, auth işinden anlamam o yüzden anlayan yorum yaparsa daha iyidir
 
c++ öğrenirken bir yandan temel assembly işlemci mimarisini falan da öğren compiler explorer kullanabilirsin c++ ve assembly ilişkisini öğrenmek için bahsettiğin kaynağı ilk defa duyduğum için yorum yapamayacağım ama teori ve pratiği paralel yapıyorsa iyidir
 
c++ öğrenirken bir yandan temel assembly işlemci mimarisini falan da öğren compiler explorer kullanabilirsin c++ ve assembly ilişkisini öğrenmek için bahsettiğin kaynağı ilk defa duyduğum için yorum yapamayacağım ama teori ve pratiği paralel yapıyorsa iyidir
peki seyi sorucam, forumda 11/10 bunu kirana reverser diye konu aciyolar ya, o tarz seyleri kirmak icin ne seviyeye gelmemiz lazim
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt