Open Source C# Aimbot Nasıl Kodlanır Pt. 2

çocuğun üstüne niye bu kadar gittiniz ne güzel konu açmış anlatıyor işte
 
anladığım kadarıyla "meyve veren ağaç taşlanır" sözü burada çok kullanacağız
arkadaşın ne yaptığını bilmiyorum ama işe yarar birşey galiba , ne kadar da kötü yorumlar geldi öyle
 
ben iki konusunu da okudum dili döndüğünce anlatmış işte yeni başlamış bir kardeşimiz , herkes sanki çok bir bok biliyormuş gibi saldırmış çocuğun üstüne madem bu kadar çok bilginiz var , zeka özürlü maymunlar gibi " öğğğğğ chat gpt yi bırak öğğğ" yazacağınıza , kardeşim sen şurasını yanlış anlatmışsın doğrusu bu şekilde olacak yazında insanlar sizden öğrensin
 
ben iki konusunu da okudum dili döndüğünce anlatmış işte yeni başlamış bir kardeşimiz , herkes sanki çok bir bok biliyormuş gibi saldırmış çocuğun üstüne madem bu kadar çok bilginiz var , zeka özürlü maymunlar gibi " öğğğğğ chat gpt yi bırak öğğğ" yazacağınıza , kardeşim sen şurasını yanlış anlatmışsın doğrusu bu şekilde olacak yazında insanlar sizden öğrensin
doğru söze ne hacet
 
Part 1
https://cheatglobal.com/konu/c-aimbot-nasil-kodlanir.65766/


Önceki konumuzda bazı kelimeler klavyeden ötürü hatalı idi ve yetersiz kaldığı için Part 2'yi yayınlıyorum.


Bu arada Part 3 eğer bu konuya +10 like gelirse paylaşılacak. Aksi halde gelmeyecektir.


En son hatırlarsanız gerekli kütüphaneleri projemize ekleyip X Y Z koordinatlarımızın adresini bulup bu adresleri c# tarafında Memory.dll kütüphanesi ile float değişkenlere çekmiştik.


Şimdi rakip oyuncunun X Y ve Z adreslerini bulmaya geldi sıra.


Öncelikle önceki partta yaptığımız uygulamayı çalıştırın ve x y z koordinatlarını bir textboxda gösterin sonra bu uygulamayı arkadaşınıza atın.


Arkadaşınız ile aynı maça girin ve o size X Y ve Z adreslerini atsın. Sizde float olarak CheatEngine üzerinde bu değerleri aratın.


Daha sonra bulduğunuz adreslerin kalıcı halini bulun( kısaca pointere sağ tık yapın Pointer scan for this adress tıklıyoruz)


Şimdi kolayca rakibin X Y Z adresinide bulduk artık rakip oyuncununda XYZ adreslerini c# tarafında değişkenlere çekelim.


float targetX = memory.ReadFloat("game.exe+0x223456");


float targetY = memory.ReadFloat("game.exe+0x223457");


float targetZ = memory.ReadFloat("game.exe+0x223458");


Bu sayede rakip oyuncununda X Y Z adreslerini çekmiş olduk.


Şimdi yapmamız gereken rakip oyuncu ile bizim aramızda olan mesafeyi bulmak. Bunuda şu şekilde hesaplayabilirsiniz.


float deltaX = targetX - playerX;
float deltaY = targetY - playerY;
float deltaZ = targetZ - playerZ;
double distance = Math.Sqrt(deltaX * deltaX + deltaY * deltaY);
float viewxX = (float)(Math.Atan2(deltaY, deltaX) * 180 / Math.PI) + 90;
float deltayY = (float)(Math.Atan2(deltaZ, distance) * 180 / Math.PI);


Yukarıda gerekli hesaplamalarıda yapıyoruz. deltayY ve viewxX mantığı nedir diye sorarsanız eğer.


*180 / Math.PI kullanmamızın sebebi Atan2 fonksiyonu bize radyan cinsi ile açıyı döndürür biz bunu dereceye çevirmek için bu ifadeyi kullanıyoruz.


+ 90 neden ekliyoruz?
Bazı oyunlarda açı kuzeye göre yani yukarıya doğru açı hesaplaması yapılır. Örneğin PointBlank oyununda bu böyledir ve bundan dolayı viewX açısını hesaplarken + 90 ekleriz


Yukarıda gördüğünüz üzere rakibe olan mesafemizi distance adlı değişkene atadık. Artık rakip ile aramızda ne kadar mesafe var bunu biliyoruz.


O zaman artık hedefe nişan aldırabiliriz.
SimulateAim(deltaxX, deltayY);


SimulateAim fonksiyonu;
static void SimulateAim(float deltaX, float deltaY)
{
// SharpDX ile fare pozisyonunu hareket ettir
DirectInput directInput = new DirectInput();
Mouse mouse = new Mouse(directInput);
mouse.Acquire();
mouse.Poll();
mouse.MouseState.X += (int)(deltaX * 0.5f); // Hareketi yumuşat
mouse.MouseState.Y += (int)(deltaY * 0.5f);
}


Aslında aimbot artık hazır fakat ıvır zıvırları kaldı örneğin döngüye alma veya canı 0 olan yani ölü oyunculara Nişan almama veya takım ofseti verme gibi şeyler.
Part 3 için en az 10 like
Eleştirim
:
Önceki konumuzda bazı kelimeler klavyeden ötürü hatalı idi ve yetersiz kaldığı için Part 2'yi yayınlıyorum.

Bu arada Part 3 eğer bu konuya +10 like gelirse paylaşılacak. Aksi halde gelmeyecektir. (Yani, anlaşılan o ki, bu konunun değeri, sosyal medya beğenilerine bağlı!)

En son hatırlarsanız gerekli kütüphaneleri projemize ekleyip X Y Z koordinatlarımızın adresini bulup bu adresleri C# tarafında Memory.dll kütüphanesi ile float değişkenlere çekmiştik. (Bu kadar karmaşık bir işlemden sonra, umarım klavyeniz de bir gün "float" olmayı öğrenir!)

Şimdi rakip oyuncunun X Y ve Z adreslerini bulmaya geldi sıra. (Rakip oyuncunun adresini bulmak, sanki bir GPS cihazı kullanıyormuşsunuz gibi!)

Öncelikle önceki partta yaptığımız uygulamayı çalıştırın ve x y z koordinatlarını bir textboxda gösterin sonra bu uygulamayı arkadaşınıza atın. (Arkadaşınıza atmak, sanki ona bir hediye vermek gibi, ama bu hediye biraz 'şüpheli' görünüyor!)

Arkadaşınız ile aynı maça girin ve o size X Y ve Z adreslerini atsın. Sizde float olarak CheatEngine üzerinde bu değerleri aratın. (Bu aşamada, umarım arkadaşınızın adresini bulmak için bir harita kullanmak zorunda kalmazsınız!)

Daha sonra bulduğunuz adreslerin kalıcı halini bulun (kısaca pointere sağ tık yapın Pointer scan for this address tıklıyoruz). (Pointer'lar, sanki bir dedektif gibi, adresleri takip etmenizi sağlıyor!)

Şimdi kolayca rakibin X Y Z adresinide bulduk artık rakip oyuncunun da XYZ adreslerini C# tarafında değişkenlere çekelim. (Bu kadar adres bulma işlemi, sanki bir hazine avına çıkmışsınız gibi!)

float targetX = memory.ReadFloat("game.exe+0x223456"); float targetY = memory.ReadFloat("game.exe+0x223457"); float targetZ = memory.ReadFloat("game.exe+0x223458");

Bu sayede rakip oyuncunun da X Y Z adreslerini çekmiş olduk. (Artık rakip oyuncunun nerede olduğunu bilmek, sanki bir 'gizli ajan' gibi hissettiriyor!)

Şimdi yapmamız gereken rakip oyuncu ile bizim aramızda olan mesafeyi bulmak. Bunuda şu şekilde hesaplayabilirsiniz. (Mesafe hesaplamak, matematik dersinde öğrendiğiniz formülleri hatırlatıyor, ama bu sefer daha eğlenceli!)

float deltaX = targetX - playerX; float deltaY = targetY - playerY; float deltaZ = targetZ - playerZ; double distance = Math.Sqrt(deltaX * deltaX + deltaY * deltaY);

Yukarıda gerekli hesaplamaları da yapıyoruz. deltayY ve viewxX mantığı nedir diye sorarsanız eğer. (Bu hesaplamalar, sanki bir bilim kurgu filminde uzay gemisi kullanıyormuşsunuz gibi!)

*180 / Math.PI kullanmamızın sebebi Atan2 fonksiyonu bize radyan cinsi ile açıyı döndürür biz bunu dereceye çevirmek için bu ifadeyi kullanıyoruz. (Matematik, bazen gerçekten karmaşık bir bulmaca gibi!)

  • 90 neden ekliyoruz? Bazı oyunlarda açı kuzeye göre yani yukarıya doğru açı hesaplaması yapılır. Örneğin PointBlank oyununda bu böyledir ve bundan dolayı viewX açısını hesaplarken + 90 ekleriz. (Yani, açı hesaplamak için bir pusula kullanmak zorunda kalmıyorsunuz, ama yine de biraz kafa karıştırıcı!)
Yukarıda gördüğünüz üzere rakibe olan mesafemizi distance adlı değişkene atadık. Artık rakip ile aramızda ne kadar mesafe var bunu biliyoruz. (Mesafe hesaplamak, sanki bir koşu yarışında ne kadar geride kaldığınızı öğrenmek gibi!)

O zaman artık hedefe nişan aldırabiliriz. SimulateAim(deltaxX, deltayY); (Hedefe nişan almak, sanki bir okçuluk yarışmasına katılmak gibi!)

SimulateAim fonksiyonu; static void SimulateAim(float delta X, float deltaY) { // SharpDX ile fare pozisyonunu hareket ettir DirectInput directInput = new DirectInput(); Mouse mouse = new Mouse(directInput); mouse.Acquire(); mouse.Poll(); mouse.MouseState.X += (int)(deltaX * 0.5f); // Hareketi yumuşat mouse.MouseState.Y += (int)(deltaY * 0.5f); }

Aslında aimbot artık hazır fakat ıvır zıvırları kaldı örneğin döngüye alma veya canı 0 olan yani ölü oyunculara nişan almama veya takım ofseti verme gibi şeyler. (Yani, aimbot yaparken, sanki bir şefin mutfakta son dokunuşları yapması gibi, ama bu sefer yemek değil, sanal bir zafer!)

Part 3 için en az 10 like (Yani, bu kadar karmaşık bir işlem için sosyal medya onayı almak, sanki bir ödül töreninde en iyi performans ödülünü beklemek gibi!)

ben iki konusunu da okudum dili döndüğünce anlatmış işte yeni başlamış bir kardeşimiz , herkes sanki çok bir bok biliyormuş gibi saldırmış çocuğun üstüne madem bu kadar çok bilginiz var , zeka özürlü maymunlar gibi " öğğğğğ chat gpt yi bırak öğğğ" yazacağınıza , kardeşim sen şurasını yanlış anlatmışsın doğrusu bu şekilde olacak yazında insanlar sizden öğrensin
+1
"Gerçekten de, bazı insanlar bilgi paylaşımını bir yarışma gibi görüyor. Madem bu kadar çok şey biliyorsunuz, neden bu yeni başlayan kardeşimize yardımcı olmuyorsunuz? 'Öğğğğ, ChatGPT'yi bırak!' demek yerine, 'Kardeşim, şurasını yanlış anlatmışsın, doğrusu bu şekilde olmalı' demek çok daha yapıcı olmaz mı? Bilgi paylaşmak, birilerini küçümsemekten çok daha değerlidir. Unutmayın, herkes bir yerden başlıyor. Biraz empati ve destekle, belki de bu kardeşimiz bir gün sizin yerinizi alacak. O yüzden, zeka özürlü maymunlar gibi davranmak yerine, bilgi ağacını birlikte büyütelim!"
 
Son düzenleme:

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt