Open Source C# Aimbot Nasıl Kodlanır Pt. 2

fr3dofficial

TG: fr3dofficial
Gold Üye
Katılım
16 May 2022
Mesajlar
182
Beğeniler
100
Part 1
https://cheatglobal.com/konu/c-aimbot-nasil-kodlanir.65766/


Önceki konumuzda bazı kelimeler klavyeden ötürü hatalı idi ve yetersiz kaldığı için Part 2'yi yayınlıyorum.


Bu arada Part 3 eğer bu konuya +10 like gelirse paylaşılacak. Aksi halde gelmeyecektir.


En son hatırlarsanız gerekli kütüphaneleri projemize ekleyip X Y Z koordinatlarımızın adresini bulup bu adresleri c# tarafında Memory.dll kütüphanesi ile float değişkenlere çekmiştik.


Şimdi rakip oyuncunun X Y ve Z adreslerini bulmaya geldi sıra.


Öncelikle önceki partta yaptığımız uygulamayı çalıştırın ve x y z koordinatlarını bir textboxda gösterin sonra bu uygulamayı arkadaşınıza atın.


Arkadaşınız ile aynı maça girin ve o size X Y ve Z adreslerini atsın. Sizde float olarak CheatEngine üzerinde bu değerleri aratın.


Daha sonra bulduğunuz adreslerin kalıcı halini bulun( kısaca pointere sağ tık yapın Pointer scan for this adress tıklıyoruz)


Şimdi kolayca rakibin X Y Z adresinide bulduk artık rakip oyuncununda XYZ adreslerini c# tarafında değişkenlere çekelim.


float targetX = memory.ReadFloat("game.exe+0x223456");


float targetY = memory.ReadFloat("game.exe+0x223457");


float targetZ = memory.ReadFloat("game.exe+0x223458");


Bu sayede rakip oyuncununda X Y Z adreslerini çekmiş olduk.


Şimdi yapmamız gereken rakip oyuncu ile bizim aramızda olan mesafeyi bulmak. Bunuda şu şekilde hesaplayabilirsiniz.


float deltaX = targetX - playerX;
float deltaY = targetY - playerY;
float deltaZ = targetZ - playerZ;
double distance = Math.Sqrt(deltaX * deltaX + deltaY * deltaY);
float viewxX = (float)(Math.Atan2(deltaY, deltaX) * 180 / Math.PI) + 90;
float deltayY = (float)(Math.Atan2(deltaZ, distance) * 180 / Math.PI);


Yukarıda gerekli hesaplamalarıda yapıyoruz. deltayY ve viewxX mantığı nedir diye sorarsanız eğer.


*180 / Math.PI kullanmamızın sebebi Atan2 fonksiyonu bize radyan cinsi ile açıyı döndürür biz bunu dereceye çevirmek için bu ifadeyi kullanıyoruz.


+ 90 neden ekliyoruz?
Bazı oyunlarda açı kuzeye göre yani yukarıya doğru açı hesaplaması yapılır. Örneğin PointBlank oyununda bu böyledir ve bundan dolayı viewX açısını hesaplarken + 90 ekleriz


Yukarıda gördüğünüz üzere rakibe olan mesafemizi distance adlı değişkene atadık. Artık rakip ile aramızda ne kadar mesafe var bunu biliyoruz.


O zaman artık hedefe nişan aldırabiliriz.
SimulateAim(deltaxX, deltayY);


SimulateAim fonksiyonu;
static void SimulateAim(float deltaX, float deltaY)
{
// SharpDX ile fare pozisyonunu hareket ettir
DirectInput directInput = new DirectInput();
Mouse mouse = new Mouse(directInput);
mouse.Acquire();
mouse.Poll();
mouse.MouseState.X += (int)(deltaX * 0.5f); // Hareketi yumuşat
mouse.MouseState.Y += (int)(deltaY * 0.5f);
}


Aslında aimbot artık hazır fakat ıvır zıvırları kaldı örneğin döngüye alma veya canı 0 olan yani ölü oyunculara Nişan almama veya takım ofseti verme gibi şeyler.
Part 3 için en az 10 like
 
Son düzenleme:
Faydalı birşey yapıyorsunda like veya rep istemek ?? şaşırttı
 
Part 1
https://cheatglobal.com/konu/c-aimbot-nasil-kodlanir.65766/


Önceki konumuzda bazı kelimeler klavyeden ötürü hatalı idi ve yetersiz kaldığı için Part 2'yi yayınlıyorum.


Bu arada Part 3 eğer bu konuya +10 like gelirse paylaşılacak. Aksi halde gelmeyecektir.


En son hatırlarsanız gerekli kütüphaneleri projemize ekleyip X Y Z koordinatlarımızın adresini bulup bu adresleri c# tarafında Memory.dll kütüphanesi ile float değişkenlere çekmiştik.


Şimdi rakip oyuncunun X Y ve Z adreslerini bulmaya geldi sıra.


Öncelikle önceki partta yaptığımız uygulamayı çalıştırın ve x y z koordinatlarını bir textboxda gösterin sonra bu uygulamayı arkadaşınıza atın.


Arkadaşınız ile aynı maça girin ve o size X Y ve Z adreslerini atsın. Sizde float olarak CheatEngine üzerinde bu değerleri aratın.


Daha sonra bulduğunuz adreslerin kalıcı halini bulun( kısaca pointere sağ tık yapın Pointer scan for this adress tıklıyoruz)


Şimdi kolayca rakibin X Y Z adresinide bulduk artık rakip oyuncununda XYZ adreslerini c# tarafında değişkenlere çekelim.


float targetX = memory.ReadFloat("game.exe+0x223456");


float targetY = memory.ReadFloat("game.exe+0x223457");


float targetZ = memory.ReadFloat("game.exe+0x223458");


Bu sayede rakip oyuncununda X Y Z adreslerini çekmiş olduk.


Şimdi yapmamız gereken rakip oyuncu ile bizim aramızda olan mesafeyi bulmak. Bunuda şu şekilde hesaplayabilirsiniz.


float deltaX = targetX - playerX;
float deltaY = targetY - playerY;
float deltaZ = targetZ - playerZ;
double distance = Math.Sqrt(deltaX * deltaX + deltaY * deltaY);
float viewxX = (float)(Math.Atan2(deltaY, deltaX) * 180 / Math.PI) + 90;
float deltayY = (float)(Math.Atan2(deltaZ, distance) * 180 / Math.PI);


Yukarıda gerekli hesaplamalarıda yapıyoruz. deltayY ve viewxX mantığı nedir diye sorarsanız eğer.


*180 / Math.PI kullanmamızın sebebi Atan2 fonksiyonu bize radyan cinsi ile açıyı döndürür biz bunu dereceye çevirmek için bu ifadeyi kullanıyoruz.


+ 90 neden ekliyoruz?
Bazı oyunlarda açı kuzeye göre yani yukarıya doğru açı hesaplaması yapılır. Örneğin PointBlank oyununda bu böyledir ve bundan dolayı viewX açısını hesaplarken + 90 ekleriz


Yukarıda gördüğünüz üzere rakibe olan mesafemizi distance adlı değişkene atadık. Artık rakip ile aramızda ne kadar mesafe var bunu biliyoruz.


O zaman artık hedefe nişan aldırabiliriz.
SimulateAim(deltaxX, deltayY);


SimulateAim fonksiyonu;
static void SimulateAim(float deltaX, float deltaY)
{
// SharpDX ile fare pozisyonunu hareket ettir
DirectInput directInput = new DirectInput();
Mouse mouse = new Mouse(directInput);
mouse.Acquire();
mouse.Poll();
mouse.MouseState.X += (int)(deltaX * 0.5f); // Hareketi yumuşat
mouse.MouseState.Y += (int)(deltaY * 0.5f);
}


Aslında aimbot artık hazır fakat ıvır zıvırları kaldı örneğin döngüye alma veya canı 0 olan yani ölü oyunculara Nişan almama veya takım ofseti verme gibi şeyler.
Part 3 için en az 10 like
ellerine sağlık
 
“Aimbot kodlamasını muhtemelen artık bilmeyen kalmamıştır” sende bilmiyorsun :D
 
Arkadaşınız ile aynı maça girin ve o size X Y ve Z adreslerini atsın
Boyle birsey yok kim dedi bunu sana ? Arkadasinda olan X Y Z degerlerinin adresleri kendi bilgisayarindaki oyunun sanal adres alanindadir. Ondan dolayi sana attigi adres senin bilgisayarindaki oyunda ayni sanal adrese denk gelmiyecektir.

Daha sonra bulduğunuz adreslerin kalıcı halini bulun( kısaca pointere sağ tık yapın Pointer scan for this adress tıklıyoruz)
Bir baska sacmalik daha. Oyunda 10 tane dusman varsa hepsi icin ayri pointer scan mi yapicaksin? Bunun yerine entity iterate eden bir fonksiyonu bulup onu reserve ederek oyunun hiyerarsisini anlayip sende oyunu taklit ederek objeleri iterate edip onlarin x,y,z health gibi degerlerine ulasabilirsin.
 
Boyle birsey yok kim dedi bunu sana ? Arkadasinda olan X Y Z degerlerinin adresleri kendi bilgisayarindaki oyunun sanal adres alanindadir. Ondan dolayi sana attigi adres senin bilgisayarindaki oyunda ayni sanal adrese denk gelmiyecektir.


Bir baska sacmalik daha. Oyunda 10 tane dusman varsa hepsi icin ayri pointer scan mi yapicaksin? Bunun yerine entity iterate eden bir fonksiyonu bulup onu reserve ederek oyunun hiyerarsisini anlayip sende oyunu taklit ederek objeleri iterate edip onlarin x,y,z health gibi degerlerine ulasabilirsin.

1. Saçma gördüğün kısımda sanal adres demişsin muhtemelen anlamadın alacağın şey pointer değil o oyuncunun koordinatı ve muhtemelen her oyunda aynıdır bu çünkü ben bu şekilde pointblank'a aimbot kodladım hatta source bile paylaştım forumda


https://cheatglobal.com/konu/pointblank-aimbot-kodlama-source-verildi.51590/


2. Şeye gelecek olursak
Part1 de dediğim gibi mantığını öğretiyoruz öncelikle tek oyuncu ile yapmak bu yüzden. Ve part2 de en sonda yazıldığı gibi diğer partlarda ölü oyuncuya nişan almama, takım ofseti verme ve döngüye alma gibi konulara değineceğiz.

Ve son olarak bizzat pointblankta nasıl aimbot kodladıysam aynı yöntemleri burada yazıyorum yani buraya gelip böyle kodlanmaz diyenler çok bilmişlik taslamak yerine kendi tutorial konularını paylaşabilirler. Vesselam.
 
1. Saçma gördüğün kısımda sanal adres demişsin muhtemelen anlamadın alacağın şey pointer değil o oyuncunun koordinatı ve muhtemelen her oyunda aynıdır bu çünkü ben bu şekilde pointblank'a aimbot kodladım hatta source bile paylaştım forumda


https://cheatglobal.com/konu/pointblank-aimbot-kodlama-source-verildi.51590/


2. Şeye gelecek olursak
Part1 de dediğim gibi mantığını öğretiyoruz öncelikle tek oyuncu ile yapmak bu yüzden. Ve part2 de en sonda yazıldığı gibi diğer partlarda ölü oyuncuya nişan almama, takım ofseti verme ve döngüye alma gibi konulara değineceğiz.

Ve son olarak bizzat pointblankta nasıl aimbot kodladıysam aynı yöntemleri burada yazıyorum yani buraya gelip böyle kodlanmaz diyenler çok bilmişlik taslamak yerine kendi tutorial konularını paylaşabilirler. Vesselam.
konuluyu ve gptyi azalt
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt