bu ratmı

belescikaykuni

Master Üye
Katılım
19 Nis 2025
Mesajlar
1,941
Beğeniler
238
rbattog.png

ARKADAŞLAR BİREYERDE GÖRDÜM BURADA SECURITYHEALTHSERVICE YÜKLÜYOR RATMI DEĞILMI NE BU KENDINI GERI AÇIYOR SÜREKLİ
 
reis geçmiş olsun bu arada sağlam rat hemde

1- görev yöneticisinden zorla kapat
2- malware bytes programını indir ve sil
3- en kötü format atcan reis değerli hesapların varsa yok olur
 
kanka genellikle türkler kullanıyor Crâck sistemlerinden bulaşıyor genellikle

tüm secure systemler rat olmuyor o isimle yapıyorlar
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt