Borsa Hakkında

RealLesuno

Efsane Üye
Katılım
8 Haz 2023
Mesajlar
3,048
Beğeniler
2,704
İletişim
merhabalar,bu aralar bi borsaya giresim var gibi ama 0 bilgiyim 5k falan var elimde (denemek icin) eger biseyler ogrenirsem guzel bi para yatırcam ama bunu nasıl ogrencem ne yapmam gerekiyor midas sağlam bir uygulamamı hic bilgim yok bu konularda bilgisi olan varsa hem sohbet edelim borsa deneyiminizi anlatın hemde bende birkaç bilgi edineyim
 
borsa bu sıralar biraz sıkıntılı uygulama olarak midasın arayüzü bankalara göre kolay ve sade başlangıç olarak kolay insta telegram gibi yerlerdeki ücretli eğitimler boş youtube da bir sürü ücretsiz yararlı eğitimler var
 
borsa bu sıralar biraz sıkıntılı uygulama olarak midasın arayüzü bankalara göre kolay ve sade başlangıç olarak kolay insta telegram gibi yerlerdeki ücretli eğitimler boş youtube da bir sürü ücretsiz yararlı eğitimler var
teşekkürler önerceğin bir kanal varmı?
 
Hocam halk a arz lar bu aralar tavan bozuyo 2. Gunde ne onerirsiniz
 
merhabalar,bu aralar bi borsaya giresim var gibi ama 0 bilgiyim 5k falan var elimde (denemek icin) eger biseyler ogrenirsem guzel bi para yatırcam ama bunu nasıl ogrencem ne yapmam gerekiyor midas sağlam bir uygulamamı hic bilgim yok bu konularda bilgisi olan varsa hem sohbet edelim borsa deneyiminizi anlatın hemde bende birkaç bilgi edineyim
ben 0 bilgiyle bi kaç aydır gür-sel hissesi biriktiriyorum baya bi lotum oldu 70-65 seviyelerinden aldığım şu an %86 gibi bi karım var ortalama hala daha yükseleceğine inanıyorum grsl al dursun köşede
 
merhabalar,bu aralar bi borsaya giresim var gibi ama 0 bilgiyim 5k falan var elimde (denemek icin) eger biseyler ogrenirsem guzel bi para yatırcam ama bunu nasıl ogrencem ne yapmam gerekiyor midas sağlam bir uygulamamı hic bilgim yok bu konularda bilgisi olan varsa hem sohbet edelim borsa deneyiminizi anlatın hemde bende birkaç bilgi edineyim
midas iyidir kanka
 
Binomo+borsa analiz kursları var ordan öğrenip binomoda başlayabilirsin ufak bütçe ile ama hepsini de kaybedebilmr ihtimalin var sana tavsiyem BTC ye felan yatirim yap
 
Öncelikle kimseyi dinlememelisin (şunu alıyorum ytd, yeğenim şunu al bu yaz tatilin bedava vs.) ve gündelik hayata bakacaksın örnek olsun diye söylüyorum geçen şubat ayında deprem oldu allah bir daha yaşatmasın çimento hisseleri 10 gün tavan yaptı sebebi yıkılan binaların yerine yeni binalar yapılacak olması başka bir örnek başkanlık ve belediye seçimleri var flap kongre hissesi 5 tlden 15tl oldu gibi gibi.. bunun dışında şirketleri takip edebilirsin yıllık açıklanan kârına bakabilirsin, yeterki eniştenin sözünü dinleme
 
ben 0 bilgiyle bi kaç aydır gür-sel hissesi biriktiriyorum baya bi lotum oldu 70-65 seviyelerinden aldığım şu an %86 gibi bi karım var ortalama hala daha yükseleceğine inanıyorum grsl al dursun köşede
biraz fazla yükselmemismi bence artık yukselmez ama bakıcam teşekkürler

borsa bu ara biraz sıkıntılı yerlerde geziniyor.
ne demek istediniz yani suan girmemelimiyim?

Öncelikle kimseyi dinlememelisin (şunu alıyorum ytd, yeğenim şunu al bu yaz tatilin bedava vs.) ve gündelik hayata bakacaksın örnek olsun diye söylüyorum geçen şubat ayında deprem oldu allah bir daha yaşatmasın çimento hisseleri 10 gün tavan yaptı sebebi yıkılan binaların yerine yeni binalar yapılacak olması başka bir örnek başkanlık ve belediye seçimleri var flap kongre hissesi 5 tlden 15tl oldu gibi gibi.. bunun dışında şirketleri takip edebilirsin yıllık açıklanan kârına bakabilirsin, yeterki eniştenin sözünü dinleme
mantıkli bir bakış açısı teşekkürler
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt