ryxme
Master Üye
- Katılım
- 8 Ağu 2024
- Mesajlar
- 936
- Beğeniler
- 176
Merhaba sayın forum üyeleri bizim sokağımızda kendini mafya,kabadayı,erkek sanan çingene topluluğu bluetooth ile bağlanılan ses bombası ile yüksek seste müzik açıp dans ediyorlar.Bu insanları maalesef uyaramıyoruz veya herhangi bir laf söyleyemiyoruz.Bu ses bombasını kapatabileceğim bir olay,bir kod falan yokmu?Ne bileyim bluetootha aşırı bağlanma olayı falan.Yardımcı olursanız sevinirim.