Bırakıyorum

NeuroCheats

Master Üye
Katılım
9 Nis 2025
Mesajlar
1,747
Beğeniler
778
Selamlar arkadaşlar kısa bir açıklama konusu bu. Gerek hile konularımda gerek profil mesajlarımda rencide edici cümleler kullanıldı forumun bazı üyeleri gerçekten çok kaba. Forumu an itibariyle bırakıyorum muhtemelen bir daha geri dönmeyeceğim görüşmek üzere
 
Selamlar arkadaşlar kısa bir açıklama konusu bu. Gerek hile konularımda gerek profil mesajlarımda rencide edici cümleler kullanıldı forumun bazı üyeleri gerçekten çok kaba. Forumu an itibariyle bırakıyorum muhtemelen bir daha geri dönmeyeceğim görüşmek üzere
görüsürüz
 
Selamlar arkadaşlar kısa bir açıklama konusu bu. Gerek hile konularımda gerek profil mesajlarımda rencide edici cümleler kullanıldı forumun bazı üyeleri gerçekten çok kaba. Forumu an itibariyle bırakıyorum muhtemelen bir daha geri dönmeyeceğim görüşmek üzere
3,5 kişi yüzünden forumu bırakmaya değmez
 
Selamlar arkadaşlar kısa bir açıklama konusu bu. Gerek hile konularımda gerek profil mesajlarımda rencide edici cümleler kullanıldı forumun bazı üyeleri gerçekten çok kaba. Forumu an itibariyle bırakıyorum muhtemelen bir daha geri dönmeyeceğim görüşmek üzere
 
Son zamanlarda böyle saçma sapan konular açılmaya başladı. Her seferinde bana boş bir dikkat çekme çabası gibi geliyor. Ya da canın sıkıldı sanırım?
Gerçekten bırakmak isteyen biri forumu kapatır, bir daha da açmaz. Öyle yeni gelinler gibi “Ay gidiyorum, ay şöyle oldu, ay böyle oldu” tavırlarına girmez.

Ki en fazla üç gün sonra geri dönüyorlar ya da yedek hesap oluşturup yine forumda dolaşıyorlar. Bıktım sizden amk

 
Bırak knk yapamıyodun zaten
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt