anakartın ne?Beyler bios up yaptım reboot dedi neyse yeniden başlattı kendisini kasa çalışıyo ama ekran gelmiyor ne yapiyim
Gigabyte b450m hanakartın ne?
Dönüştürücü ne olm USB miDönüştürücüyü çıkartıp takmayı dener misin
Hdmı kablosunu mu diyon anlamadım açsana birazMonitörün
2 pin olması lazım bios resetleyen bunları bir tornavidayla kısa devre yap. tabi varsa. en kötü ihtimal onboarddan ekran bağla biostan gir yada winpe ile debugging yap sorunu çözBeyler bios up yaptım reboot dedi neyse yeniden başlattı kendisini kasa çalışıyo ama ekran gelmiyor ne yapiyim
Bulamıyorum ki onu arıyom şimdi tam olarak nerede oluyohocam anakartin pilini çıkartın belirli süre bekleyin sonra tekrar takın yuvasına klipsine takarken tık diye bir ses gelecek onu duyduktan sonra yeniden başlatın fabrika ayarlarına dönecek tekrardan yaparsınız işlemleri çözülür sorun