örümcekli gibi bi fotoğrafı vardı rat logların içindeki kartlar falan arıyoduAleyküm Selam hocam. Bulan kişiler olur umarım sizin için.
deil ya rat loglarının içindeki hesapları cookileri falan arıyorchecker mi
cookileri falan arıyorsteam checker mı?
@Mjolnir artık banlayin beni uzun surdu amk hadibu combolist döneminde devtools diye bişi vardı o lazım bulan varsa onu atar mısınız çok lazım
ismini hatırlamıyorum çok laızm
direkt olarak extractor arıyor bazı kişiler extractor siteleri biliyor bilen varsa atar direkt olarak ismini yazmak için mesaj atıyorum daha hızlı cevap verirlerbu combolist döneminde devtools diye bişi vardı o lazım bulan varsa onu atar mısınız çok lazım
ismini hatırlamıyorum çok laızm