benkimim32
Efsane Üye
- Katılım
- 25 Tem 2024
- Mesajlar
- 3,148
- Beğeniler
- 331
ya en az 15 kere düşündüm 15 kere sildim fazla üstünde durmicam benim eskiden bi arkadasım vardı okular bitince nedense hic gürüşmedik ve yazısmadık sanki hic biri yasanmamıs gibi ve lise ye gecince eski ortamı gürmeyince bıraktım bende değişmek istiyum olmicak gibi yalnızlık iyimi bir türlü alısamadım hele kendimle baş başa kalınca dini ve siyaset yorumluyum delirmek üzereyim sadece icimi boşaltım