bağımlılık

benkimim32

Efsane Üye
Katılım
25 Tem 2024
Mesajlar
3,148
Beğeniler
331
ya en az 15 kere düşündüm 15 kere sildim fazla üstünde durmicam benim eskiden bi arkadasım vardı okular bitince nedense hic gürüşmedik ve yazısmadık sanki hic biri yasanmamıs gibi ve lise ye gecince eski ortamı gürmeyince bıraktım bende değişmek istiyum olmicak gibi yalnızlık iyimi bir türlü alısamadım hele kendimle baş başa kalınca dini ve siyaset yorumluyum delirmek üzereyim sadece icimi boşaltım
 
ya en az 15 kere düşündüm 15 kere sildim fazla üstünde durmicam benim eskiden bi arkadasım vardı okular bitince nedense hic gürüşmedik ve yazısmadık sanki hic biri yasanmamıs gibi ve lise ye gecince eski ortamı gürmeyince bıraktım bende değişmek istiyum olmicak gibi yalnızlık iyimi bir türlü alısamadım hele kendimle baş başa kalınca dini ve siyaset yorumluyum delirmek üzereyim sadece icimi boşaltım
oyun oyna
 
ya en az 15 kere düşündüm 15 kere sildim fazla üstünde durmicam benim eskiden bi arkadasım vardı okular bitince nedense hic gürüşmedik ve yazısmadık sanki hic biri yasanmamıs gibi ve lise ye gecince eski ortamı gürmeyince bıraktım bende değişmek istiyum olmicak gibi yalnızlık iyimi bir türlü alısamadım hele kendimle baş başa kalınca dini ve siyaset yorumluyum delirmek üzereyim sadece icimi boşaltım
bende lisede bırakmıştım aynı olaydan :/ sonra açıktan devam
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Herkesin bir hayat telaşı var türkiyede 100x katı zor yani bu normal
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
lol e başla
 
ya en az 15 kere düşündüm 15 kere sildim fazla üstünde durmicam benim eskiden bi arkadasım vardı okular bitince nedense hic gürüşmedik ve yazısmadık sanki hic biri yasanmamıs gibi ve lise ye gecince eski ortamı gürmeyince bıraktım bende değişmek istiyum olmicak gibi yalnızlık iyimi bir türlü alısamadım hele kendimle baş başa kalınca dini ve siyaset yorumluyum delirmek üzereyim sadece icimi boşaltım
Kendine Oyun Oyna Boş Zamanlarında Yürüyüş Yap Etkinliklere Katıl
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt