Tsushima
Platinum Üye
- Katılım
- 28 Ocak 2021
- Mesajlar
- 100
- Beğeniler
- 14
- Yaş
- 23
Aga sorunumun loader değilde benden kaynaklı olduğu biliyorum.Dün Http Debugger'dan Crâck atmaya çalışırken aynı zamanda lol girmek için loaderi açıyordum loaderda debugger koruması var zaten ben bunu biliyordum da bir an dalgınlığıma geldi açtım loaderi arkada Debugger açık olunca malum sonuç oldu Babysharpı açarken 0X50 Connect error hatası alıyorum herhangi bir çözümü var mı?
Yorum kasmaya gelen konu hakkında hiçbir bilgisi olmayan boş mesaj yazan kişileri reportlayacağım ona göre konu hakkında herhangi bir bilginiz yoksa boş mesaj yazmayın.
Yorum kasmaya gelen konu hakkında hiçbir bilgisi olmayan boş mesaj yazan kişileri reportlayacağım ona göre konu hakkında herhangi bir bilginiz yoksa boş mesaj yazmayın.