Çözüldü BabySharp Connect Error

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Tsushima

Platinum Üye
Katılım
28 Ocak 2021
Mesajlar
100
Beğeniler
14
Yaş
23
Aga sorunumun loader değilde benden kaynaklı olduğu biliyorum.Dün Http Debugger'dan Crâck atmaya çalışırken aynı zamanda lol girmek için loaderi açıyordum loaderda debugger koruması var zaten ben bunu biliyordum da bir an dalgınlığıma geldi açtım loaderi arkada Debugger açık olunca malum sonuç oldu Babysharpı açarken 0X50 Connect error hatası alıyorum herhangi bir çözümü var mı?

Yorum kasmaya gelen konu hakkında hiçbir bilgisi olmayan boş mesaj yazan kişileri reportlayacağım ona göre konu hakkında herhangi bir bilginiz yoksa boş mesaj yazmayın.
 
Garip gelebilir ama yeni bir oturum oluşturup hileyi yeniden çalıştırırsanız çözülebilir :D ben esharpta bu şekilde çözmüştüm
 
Aga sorunumun loader değilde benden kaynaklı olduğu biliyorum.Dün Http Debugger'dan Crâck atmaya çalışırken aynı zamanda lol girmek için loaderi açıyordum loaderda debugger koruması var zaten ben bunu biliyordum da bir an dalgınlığıma geldi açtım loaderi arkada Debugger açık olunca malum sonuç oldu Babysharpı açarken 0X50 Connect error hatası alıyorum herhangi bir çözümü var mı?

Yorum kasmaya gelen konu hakkında hiçbir bilgisi olmayan boş mesaj yazan kişileri reportlayacağım ona göre konu hakkında herhangi bir bilginiz yoksa boş mesaj yazmayın.
Crâck bir hileyi cracklamaya çalışırsan olacağı budur.

%temp% ve tempi temizle
loaderi sil
çalıştıra
C:\CG_Loader
yaz ondan sonra içindeki herşeyi sil
loaderi yükle tekrar dene
 
Crâck bir hileyi cracklamaya çalışırsan olacağı budur.

%temp% ve tempi temizle
loaderi sil
çalıştıra
C:\CG_Loader
yaz ondan sonra içindeki herşeyi sil
loaderi yükle tekrar dene
Agacım amaç hile cracklemek değil waroverlay diye bir warthunder hilesi var ordan waroverlay loaderini debuglamak. :) Bu arada tempin içinde aynı C De olduğu gibi Gos Loader dosyaları dahil birkaç dosya var Ayrıca CG_Loader dosyası içinde gizli dosyalarda var içinde Toir configi falan var bunları görmeden silemem.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt