B EHLİYET

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan emirjpeg
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Etiketler Etiketler
    b e

emirjpeg

Silver Üye
Katılım
23 Ocak 2023
Mesajlar
73
Beğeniler
10
Arkadaşlar bildiğiniz üzere yakın zamanda B ehliyet artık 125cc ye kadar motorsiklet kullanabiliyor. Benim merak ettim olay A1 ehliyete sahip olan kullanıcılara bir şey olucak mı ? A1 Ehliyet almanın bence bir mantığı kalmadı. A1 ehliyet cc sini 125 ten yükseltirler mi 250 vs olur mu? Düşüncelerinizi merak ediyorum.
 
Arkadaşlar bildiğiniz üzere yakın zamanda B ehliyet artık 125cc ye kadar motorsiklet kullanabiliyor. Benim merak ettim olay A1 ehliyete sahip olan kullanıcılara bir şey olucak mı ? A1 Ehliyet almanın bence bir mantığı kalmadı. A1 ehliyet cc sini 125 ten yükseltirler mi 250 vs olur mu? Düşüncelerinizi merak ediyorum.
a1 ehiyetinin amacı zaten 16 yaşındakıler için değilmi kankam
 
a1 aslında 16 yaşına girmiş kişilerin düşük silindir hacimli motor ile başlaması sonrasında 18 olduğunda a2 alıınıyor B sınıfıda 18 yaşında alınıyor bakıldığında adil gibi duruyor yani bence bu şekilde durur ( A1 sahibiyim ve mutlu değilim .( )
 
s
a1 aslında 16 yaşına girmiş kişilerin düşük silindir hacimli motor ile başlaması sonrasında 18 olduğunda a2 alıınıyor B sınıfıda 18 yaşında alınıyor bakıldığında adil gibi duruyor yani bence bu şekilde durur ( A1 sahibiyim ve mutlu değilim .( )
sen niye mutlu değilsin kannka :D
 
Boşu boşuna ehliyet almışım düşüncesinin artından motorlarımın 250 CC ve 1000 CC olduğu aklıma geldi. Mutlu oldum :)
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt