Auth Test v2

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan shoei
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Debugger açık girdiyseniz ban yemişsinizdir, C:\\Program Files\\Internet Explorer\\ konumundaki explorer.txt yi sil birde öyle dener misin?
onu buldum, sildim zaten, sanırım birşeyi yanlış yapmışsınız ki her açtığımda kendini tekrar oluşturuyor
 
onu buldum, sildim zaten, sanırım birşeyi yanlış yapmışsınız ki her açtığımda kendini tekrar oluşturuyor
Ben öyle bir hata almıyorum size ulaşabileceğim bir platform varsa görmeyi çok isterim.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt