antilag
Master Üye
- Katılım
- 12 May 2023
- Mesajlar
- 1,960
- Beğeniler
- 513
- Yaş
- 19
- İletişim


Açılıyor.
şarkı adı ne aga
Açılıyor.
ban sistemi ile ilgili o zaman.Hyper V bilgisayarınızda açıksa veya vds vmware vb. gibi yerlerden girmeye çalışıyorsanız girmez hocam.
X (feat. Maluma & Ozuna) - Remixşarkı adı ne aga
Debugger açık girdiyseniz ban yemişsinizdir, C:\\Program Files\\Internet Explorer\\ konumundaki explorer.txt yi sil birde öyle dener misin?ban sistemi ile ilgili o zaman.
onu buldum, sildim zaten, sanırım birşeyi yanlış yapmışsınız ki her açtığımda kendini tekrar oluşturuyorDebugger açık girdiyseniz ban yemişsinizdir, C:\\Program Files\\Internet Explorer\\ konumundaki explorer.txt yi sil birde öyle dener misin?
Ben öyle bir hata almıyorum size ulaşabileceğim bir platform varsa görmeyi çok isterim.onu buldum, sildim zaten, sanırım birşeyi yanlış yapmışsınız ki her açtığımda kendini tekrar oluşturuyor
discord: 123123210676Ben öyle bir hata almıyorum size ulaşabileceğim bir platform varsa görmeyi çok isterim.