x3 kullanıyorum ben gayet memnunum alabilirsin
x11 alınır mı yani anlamadim pekHerhangi bir kronik sorunu yok. Fakat kaliteli bir yazılımada sahip değil.. Bu tip mouse alacaksanız macro yazılımınında kaliteli olmasına bakın.

Kardeşim sen ekran kartısın yakışıyor mu sana attack shark fln git al superlight flnbaşlıktaki mouse alınır mı 1200tl ye sıfır sorunu falan var mi kronik
googleden baktım biraz falan da sensorden falan sikayetci olanlar var ondan ıcıme kurt dustu buraya sormak ıstedım neyse o zaman alıyorumFiyatı için gayet uygun ben de kulaklık aldıktan sonra bunu almayı düşünüyorum.

paramiz yok battıkKardeşim sen ekran kartısın yakışıyor mu sana attack shark fln git al superlight fln
googleden baktım biraz falan da sensorden falan sikayetci olanlar var ondan ıcıme kurt dustu buraya sormak ıstedım neyse o zaman alıyorum
paramiz yok battık
alıyon sanmıstım ben de duzenlemıssın...googleden baktım biraz falan da sensorden falan sikayetci olanlar var ondan ıcıme kurt dustu buraya sormak ıstedım neyse o zaman alıyorum
paramiz yok battık
he nealıyon sanmıstım ben de duzenlemıssın...
