Arcane

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan lrnsxgod
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
riot'un genel olarak yaptığı her şey overrated. örneğin valorant csgo alternatifi olcak dediler, leş oyun. mekanikleri hiç güzel değil, csdeki vuruş hissiyatı yok. lol'de dota2 çakması zaten. arcane bişeyin çakması mı bilmiyorum, ama eminim ki riot yine zorlama bişey yapmıştır.

tabi işin sonunda bu bi netflix yapımı, ama ben aşırı önyargılıyım bu tarz konularda riot games'e. zaten çin firması, ne beklersin ki?
 
Beni pek sarmadı alakam yoktu lolle pek o yüzden galiba
 
2 Bölümü de İzledim Gerçekten Çok Güzel Hepsini İzliyecem İnşallah
 
cidden güzelmi bana cocuk seyı gıbı geldı valla izlicem ona göre
 
Ben 6 bölmu izledim Gayet beğendim toplam 9 bölum olcakmış Devamı gelir umarım gayet güzeldi bence
 
GÜZEL BİR FİLM AMA CİZGİ FİLM TARZI OLMASA DAHA GUZEL OLURDU IZLEYICI YUKSEK OLURDU
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt