Araba önerisi

nedenakilsizsin

Platinum Üye
Katılım
4 Tem 2025
Mesajlar
157
Beğeniler
23
Couple arabalar hoşuma gidiyo 1m i geçmicek önerileriniz var mı rcz veya mazda rx8 hoşuma gidiyo ama kroniği sorunu var mı sanayiyle akraba olmak istemiyom hem sport durcak hemde cep yakmicak bişe arıyorum önerileri bekliyorum
 
asıl o tarz arabalara bluaşırsan sanayide ki ustayla akraba olursun honda alacaksın bu paraya hem görünüş hemde motor olarak üzmez 2012 ve üstü model bulursun dolusundan
 
hondalarda güzelde piyasada bilindik olsun istemiyom caddeye çıksan 10 tane var
hocam gözünüzü seveyim farklı olacağım diye saçma sapan arabalara para vermenize gerek yok aldığınız hondayı kendi zevkinize göre modifiye edip zaten herkesten farklı olabilirsiniz herkeste aynısı var diye araba alınmaz mı rica ediyorum yapmayın
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Rx8 çok güzel bir araba fakat motoru yüzünden Türkiye'de her önüne gelen usta malesef bakamaz. Gerçekten o motorun ustasına götürmen gerek ve bunlarda Türkiye'de 2-3 tane anca var. Onun dışında klasmanında ki tüm araçlardan daha performanslı daha iyi görünüşlü bir araba. Zamanında hayalimdi nasip olmadı gerçekten düşünürsen temizini bul al derim.
 
Rx8 çok güzel bir araba fakat motoru yüzünden Türkiye'de her önüne gelen usta malesef bakamaz. Gerçekten o motorun ustasına götürmen gerek ve bunlarda Türkiye'de 2-3 tane anca var. Onun dışında klasmanında ki tüm araçlardan daha performanslı daha iyi görünüşlü bir araba. Zamanında hayalimdi nasip olmadı gerçekten düşünürsen temizini bul al derim.
kral baktım ilanlara 600-800k bandında temiz duruyolar tabi arabadan çok anlamam bide harbiden bakman gerek o arabaya dediğin gibi ustasıda az

Rcz için ne geçer aklından iyi mi bilgin var mı
 
hocam arabanın modelleri 2006-7 civarlarında geziyor kendinize niye eziyet ediyorsunuz modelli arabalar almak varken ben onu anlamıyorum nedir yani bu spor araba alacam diye kendinizle yakın yaşıtlı arabaları tercih etmenizde ki sebep
 
hocam arabanın modelleri 2006-7 civarlarında geziyor kendinize niye eziyet ediyorsunuz modelli arabalar almak varken ben onu anlamıyorum nedir yani bu spor araba alacam diye kendinizle yakın yaşıtlı arabaları tercih etmenizde ki sebep
Yok şuan 97 model hondam var zaten 250 civarında satarsam daha güzel bi araba alırım diye düşünüyorum
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
kral baktım ilanlara 600-800k bandında temiz duruyolar tabi arabadan çok anlamam bide harbiden bakman gerek o arabaya dediğin gibi ustasıda az

Rcz için ne geçer aklından iyi mi bilgin var mı
Rcz bence tamamen görünüşten ibaret boş ve birton sorunu olan araba. Şuana kadar rcz alıp satmayan memnun kalan bir kişi görmedim.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt