Open Source ANTI-DEBUGGER ADDER

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan KXDriver
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

KXDriver

Diamond Üye
Katılım
27 Eki 2025
Mesajlar
589
Beğeniler
170
Merhaba, bugün 2 dakika uğraşarak böyle bir program yaptım umarım işinize yarar.

Not- Program daha ilk aşamada. Hatalar olabilir. Hataları söylerseniz düzeltebilirim.

Nasıl Kullanılır?

Programı derledikten sonra exeyi açın. Exe seçin dediğinde klasöre korumasız exeyi koyup exenin adını programa yazın. İşlem tamamlanınca test edebilirsiniz.

İndir-
 
Merhaba, bugün 2 dakika uğraşarak böyle bir program yaptım umarım işinize yarar.

Not- Program daha ilk aşamada. Hatalar olabilir. Hataları söylerseniz düzeltebilirim.

Nasıl Kullanılır?

Programı derledikten sonra exeyi açın. Exe seçin dediğinde klasöre korumasız exeyi koyup exenin adını programa yazın. İşlem tamamlanınca test edebilirsiniz.

İndir-
Eline sağlık hocam şuanki versionunda exe seçmemiz için pencere açmıyor
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Merhaba, bugün 2 dakika uğraşarak böyle bir program yaptım umarım işinize yarar.

Not- Program daha ilk aşamada. Hatalar olabilir. Hataları söylerseniz düzeltebilirim.

Nasıl Kullanılır?

Programı derledikten sonra exeyi açın. Exe seçin dediğinde klasöre korumasız exeyi koyup exenin adını programa yazın. İşlem tamamlanınca test edebilirsiniz.

İndir-
Kanka 2 dakikada neyin anti debuggerını yazdın gözünü seveyim process name bakıp eğer debugger açıksa programı falan mı kapatıyor bi açıklasan güzel olur telefondayım
 
Kanka 2 dakikada neyin anti debuggerını yazdın gözünü seveyim process name bakıp eğer debugger açıksa programı falan mı kapatıyor bi açıklasan güzel olur telefondayım
IsDebuggerPresent kullanıyor mantığını kullanmaları için söyledim.

Eline sağlık hocam şuanki versionunda exe seçmemiz için pencere açmıyor
pencere açmıyor derken? Fotoğraf atsana bi
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt