Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Amidewin yaptıktan sonra format attım yeniden aynı işlemleri yapamam lazım mı. Banım açılmıştı bu arada (konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim ilk defa konu açıyorum)
Amidewin yaptıktan sonra format attım yeniden aynı işlemleri yapamam lazım mı. Banım açılmıştı bu arada (konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim ilk defa konu açıyorum)