evet arkadaşlar bugün aşırı üzgünüm canımdan çok sevdiğim uzak mesafe ilişkim birden engelledi dertleşmeye ihtiyacım var acaba kokusu nasıldır düşüncesini hiç bırakamadım baştan söyledim ben çok kolay bağlanan biriyim nolur sevemeyeceksen ümit verme diye hergün görüntülü konuşurduk sürekli öperdi kameradan sevdiğini hissetirip ortadan kayboldu mesajlara geç bakıyordu zaten yardımlarınız benim için çok değerli