aimbot mouse titretme

mouse.move(x, y(random value -1 ile 1 arasında olacak floatlar dahil 0.34 gibi))
Mouse Input için float/double vs gibi kesirli sayı kabul etmez, sadece tam sayı kabul eder (ek olarak Pixel değerini kesirli sayıya da çeviremezsin). -1/1 aralığında oluşturduğun random değeri sadece int olarak alır. (0.34 olduğunda 0 olarak alacak ve kod hiçbir işe yaramayacak)
Java:
while (true) {
    double x = Math.random() - 0.5;
    double y = Math.random() - 0.5;
    Mouse.move(x,y);
}
Bu söylediklerim kullanılan dile ve işletim sistemine göre değişir, ama Java' da kesirli sayı kabul etmez.
C++:
std::uniform_real_distribution<double> dist(-0.5, 0.5);

while (true)
{
    double x = dist(gen);
    double y = dist(gen);
    MouseMove(x,y);
}
Özellikle C++ için mümkün değil :D
 
Son düzenleme:
Mouse Input için float/double vs gibi kesirli sayı kabul etmez, sadece tam sayı kabul eder (ek olarak Pixel değerini kesirli sayıya da çeviremezsin). -1/1 aralığında oluşturduğun random değeri sadece int olarak alır. (0.34 olduğunda 0 olarak alacak ve kod hiçbir işe yaramayacak)

Bu söylediklerim kullanılan dile ve işletim sistemine göre değişir, ama Java' da kesirli sayı kabul etmez.

Özellikle C++ için mümkün değil :D
kendim arduinoda böyle bir kod kullanabiliyorum bizzat deneyerek attım böyle bir şeyi ama c++yı denemedim
 
kendim arduinoda böyle bir kod kullanabiliyorum bizzat deneyerek attım böyle bir şeyi ama c++yı denemedim
Arduino' da signed 8-bit kabul eder (yani int8_t [signed char]). Kısacası bu bahsettiklerimin hepsi kesirli sayının sadece tam sayısını kullanır.

1 + 0.34 = 1.34 ama bunu 1 olarak kabul eder (sadece ilk sayıyı alıyor gibi de düşünebilirsin).
Senin kodunda çalışmasının nedeni scale vb olabilir (sensitivity çarpanları gibi). Kullanılan res/sens değerine göre hesaplarken 1 pixel move için örnek 1 * (sens_scale)3.87 = 3.87 olursa ve sen buna -1/1 aralığında random değer eklersen 0.34 gibi 3.87 değerini 3 olarak kullanacakken 3.87 + 0.34 = 4.21 olacak ve 4 olarak kullanacak. Ama random değer 0.13' den düşük olursa yine (3.87 + 0.12 = 3.99) 3 olarak kullanacak.
 
Arduino' da signed 8-bit kabul eder (yani int8_t [signed char]). Kısacası bu bahsettiklerimin hepsi kesirli sayının sadece tam sayısını kullanır.

1 + 0.34 = 1.34 ama bunu 1 olarak kabul eder (sadece ilk sayıyı alıyor gibi de düşünebilirsin).
Senin kodunda çalışmasının nedeni scale vb olabilir (sensitivity çarpanları gibi). Kullanılan res/sens değerine göre hesaplarken 1 pixel move için örnek 1 * (sens_scale)3.87 = 3.87 olursa ve sen buna -1/1 aralığında random değer eklersen 0.34 gibi 3.87 değerini 3 olarak kullanacakken 3.87 + 0.34 = 4.21 olacak ve 4 olarak kullanacak. Ama random değer 0.13' den düşük olursa yine (3.87 + 0.12 = 3.99) 3 olarak kullanacak.
ben senin neyden bahsettiğini anlıyorum ama dediğim gibi sadece integer sayılar değil float ve double olarak da gönderilebilir bu değerler
 
ben senin neyden bahsettiğini anlıyorum ama dediğim gibi sadece integer sayılar değil float ve double olarak da gönderilebilir bu değerler
İstediğin şekilde gönderebilirsin ama kullanılmayacağı için bir önemi yok. Yukarıda yazdığım gibi 3.87 olarak gönderdiğin değeri 3 olarak kullanacak. Kısacası -1/1 (float)random değerinin bir önemi olmaz, int olarak kullanırsa istediğini elde edebilir ama tabi kullanışlı olmayacak :D
 
istediğim aimbottan tamamen bağımsız sol tıka basıldığında bi sağ sol titremesi olacak, ve direk kod olarak paylaşırsanız daha faydalı olur :)
C#:
using System;
using System.Windows.Forms;

namespace TitremeUygulamasi
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        private const int TitremeAraligi = 10; // Titreme miktarı
        
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }

        private void Form1_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e)
        {
            if (e.KeyCode == Keys.Space) // Titreme için Space tuşunu kullanıyoruz
            {
                TitremeEfekti();
            }
        }

        private void TitremeEfekti()
        {
            var eskiKonum = Location;
            var random = new Random();

            for (int i = 0; i < 10; i++) // Titreme hareketini 10 kez tekrarlayalım
            {
                Location = new System.Drawing.Point(eskiKonum.X + random.Next(-TitremeAraligi, TitremeAraligi),
                                                   eskiKonum.Y + random.Next(-TitremeAraligi, TitremeAraligi));

                System.Threading.Thread.Sleep(20); // 20 milisaniye bekleme süresi
                Application.DoEvents();
            }

            Location = eskiKonum; // Son olarak formun konumunu eski konumuna geri getirelim
        }
    }
}
 
C#:
using System;
using System.Windows.Forms;

namespace TitremeUygulamasi
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        private const int TitremeAraligi = 10; // Titreme miktarı
    
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }

        private void Form1_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e)
        {
            if (e.KeyCode == Keys.Space) // Titreme için Space tuşunu kullanıyoruz
            {
                TitremeEfekti();
            }
        }

        private void TitremeEfekti()
        {
            var eskiKonum = Location;
            var random = new Random();

            for (int i = 0; i < 10; i++) // Titreme hareketini 10 kez tekrarlayalım
            {
                Location = new System.Drawing.Point(eskiKonum.X + random.Next(-TitremeAraligi, TitremeAraligi),
                                                   eskiKonum.Y + random.Next(-TitremeAraligi, TitremeAraligi));

                System.Threading.Thread.Sleep(20); // 20 milisaniye bekleme süresi
                Application.DoEvents();
            }

            Location = eskiKonum; // Son olarak formun konumunu eski konumuna geri getirelim
        }
    }
}
kod hatalı.

image.png

Location adında bir değişken yok, tanımlamamışsın. ayrıca Form1_keydown event'i form dışında bir alan üzerinde çalışmayacak, adı üstünde Form1_keydown.
//Location varmış fakat Form'un lokasyonunu döndürüyor, aimbot yapmak dışında form'u titretmek istiyorsanız bu kod tam size göre, ChatGPT aracılığıyla yazdırdıysan biraz daha hassas anahtar kelimeler kullanmanı öneririm.
bunun yerine herhangi bir keyboard hook veyahut getAsyncKeyState vs. kullanabilirsin.
Ayrıca Application.DoEvents gibi berbat bir fonksiyon kullanmaktansa thread oluşturabilirsin, veya Thread.Sleep yerine Task.Delay kullanabilirsin.
 
Son düzenleme:
C#:
using System;
using System.Runtime.InteropServices;

class titretttbeniiiii
{
    [DllImport("user32.dll")]
    public static extern bool GetCursorPos(out POINT lpNokta);

    [DllImport("user32.dll")]
    public static extern void mouse_event(uint dwFlags, int dx, int dy, int dwData, int dwExtraInfo);

    [StructLayout(LayoutKind.Sequential)]
    public struct POINT
    {
        public int X;
        public int Y;
    }

    private const uint MOUSEEVENTF_LEFTDOWN = 0x0002;
    private const uint MOUSEEVENTF_LEFTUP = 0x0004;

    public static void titretttttttttt()
    {
        GetCursorPos(out POINT mevcutKonum); // orgins fare konumunu al

        // miki mouse titretmeeeeee uygula
        const int titremeMiktari = 10; // titretmeeee miktarı px cinsinden)
        const int titremeSuresi = 50; // titremtmeee süresi ms cinsinden

        int hedefX = mevcutKonum.X + titremeMiktari;
        int hedefY = mevcutKonum.Y + titremeMiktari;

        // hafif humanlaştırma
        int orijinalX = mevcutKonum.X;
        int orijinalY = mevcutKonum.Y;

        SetCursorPos(hedefX, hedefY); // hedefe gits
        System.Threading.Thread.Sleep(titremeSuresi); // waitttt

        SetCursorPos(orijinalX, orijinalY); // eskiye dönnnnnnnss
        System.Threading.Thread.Sleep(titremeSuresi); // wait brooo

        mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN, orijinalX, orijinalY, 0, 0); // tıklassss
        System.Threading.Thread.Sleep(titremeSuresi); // Beklesene aq
        mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTUP, orijinalX, orijinalY, 0, 0); // bıraksss

        SetCursorPos(mevcutKonum.X, mevcutKonum.Y); // geri dönsssss
    }

    [DllImport("user32.dll")]
    public static extern bool SetCursorPos(int x, int y);
}

class Program
{
    static void Main()
    {
        while (true)
        {
            if (GetAsyncKeyState(0x01) < 0) // Soltıks
            {
                titretttbeniiiii.titretttttttttt();
                
            }
        }
    }
    [DllImport("user32.dll")]
    public static extern short GetAsyncKeyState(int vKey);
}
 
Son düzenleme:
bir aimbot projem var dahada legit görünmesi adına her sol tıka basıldığında ufak bir titreme yaratmak istiyorum insanlar bunu buttona basıp tuş atayarak aktif-inaktif edebilmesini istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
onu nasıl ypaıyozz
 

  Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar


Üst Alt