AIM CORE TEMASI

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Luqips
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
tamam o cocuk reiste senin yaptıgın da doğru değil aimcore çöp teması diye konu açıp siteyi paylaşman vesaire 27 yaşında adamsın yaptığın harekete bak
Kankam sizi anlamak cidden zor, bunu isteyen herkes zaten erişir, ben bir iki kişi istedi diye attım. Ve tema cidden çöp kimse kusura bakmasın, tasarımına çöp demiyorum tema üzerinde hiçbir şey yok bunu kast ediyorum.
 
Kankam sizi anlamak cidden zor, bunu isteyen herkes zaten erişir, ben bir iki kişi istedi diye attım. Ve tema cidden çöp kimse kusura bakmasın, tasarımına çöp demiyorum tema üzerinde hiçbir şey yok bunu kast ediyorum.
tamam buna sade bir tema denir çok bir işlevselliği yok websitenin zaten biliyorum fakat bunun açıklaması çöp değildir
 
Basit bir python kodu ile istediğiniz s1tenin html şablonunu kopyalayabiliyorsunuz zaten bunu bilmeyen yoktur. Mesele bunları aktif hale getirip backendini yazabilmek bunuda burda yapabilen insan sayısı çok azdır
 
Siteyi kopyaladigina göre demek ki begenmissin. Üstüne de çop diyorsun. Son zamanlarda herkes aimcorei kotuluyor
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt