ağır

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kralxl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kralxl

Yeni Üye
Katılım
22 Eyl 2021
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Delikanlı çalıştığı şirketin mektuplarını postalayacaktı. Postacı mektuplardan birisini tartıp; "Bu çok ağır!" dedi. "Biraz daha pul yapıştırmamız lazım."

Delikanlı:

Abi!” dedi. "O zaman daha ağır olmaz mı?”
 
çok komiksin keşke yakışıklı olsan
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt