bu adminler hakkında kaçıncı konu açışım bilmiyorum fakat bi sonuç yok efsane üye birisi şahsıma bariz hakaretde bulunuyor anneme ve şahsıma hakaret ediyor bu bukadar büyütülcek bişey yok gibi gelebilir size bunu çokkez yaşamak canımı sıkıyor ban yemek umrumda değil bu forum eskiden Cheat Globaldi Şimdi Ne? sohbet forumu bir cheat varmı yok bu üyelerin problemi adminlerin sucu yok fakat asıl konu adminler şimdi gold üye reporluyorum max 30 dakka içinde bildirim geliyor peki 1-2 saat önce reporladığım efsane üye tabikide ilgilenilmemiş ilgilenselerde red yerdi tabiki adam kayırmada bir numara milli dorumumuz CG istediği üyeye ban istemediği üyeye yan verebilen adminler işini okadar harika yaıpıyorki diaomond rankının üstünde neredeyse hiçkimse ban yemiyor enteresan L3G ise bu durumu pek umursamıyor gibi sözde başvuruda 8 10 saat aktif olan adminler nedensizce hiç göremiyoruz ve onları bana bize onlarda insan diye svunuyorlar sözde hepsi 8 saat aktif şöle böle kodlama biliyorlar ama ben 2 aydır 5den fazla onaylı dosya göremedim ne inceleme ne bişey fakat bundan 4 5 ay önce adminler atılan her dosyayı inceliyorlardı en azından forumun kullanıcılarına bir bok veriyorlardı artık işime yarayan hiçbir şey yok forumda oyüzden o adminlerin special üyeleri gibi boktan şekilde konuşuyim
bu ilk konu peki adminler bu forumda ne yapıyor?
satış konusu onaylamak
keyfine göre kullanıcı banlama
bide arada 1.2 dosya onaylıyorlar
evet başka ne yapıyor? başvuruda şöle kodlama dili bilir şöle böle şeyler yaparım diyorlar ya ne yapıyorlar?
yani örneğin bi efsane üyeyseniz forumda birinin anasına hakaret edip devam edebiliyorsunuz
neyse kısacası l3g sen bu forumu düzeltmessen dost kardeş ne olarak görürsen gör bu forum yürümez gidişatı bok gibi kurtaramazsın adminlerimiz banladıktan sonra 5 dakka konu dursunda o beş parasız ailesine katkısı olmayan herifler okusunda az bişey mesaj yazsınlar
mümkünse hesabı silin
CHEAT GLOBAL ÇÖPLÜĞÜ
forumda eğlenceli hiçbirşey veya işe yarar hiçbirşey yok bırakmadan önce sizede bildiriyim dedim aranızda adminlerin peşinden ayrılmayanlar haricinde birileri varsa anlamıştır eleştiridir hakaret değildir adminlerin şahsına lafım yoktur işlerine lafım var neyse iyi geceler 
bu ilk konu peki adminler bu forumda ne yapıyor?
satış konusu onaylamak
keyfine göre kullanıcı banlama
bide arada 1.2 dosya onaylıyorlar
evet başka ne yapıyor? başvuruda şöle kodlama dili bilir şöle böle şeyler yaparım diyorlar ya ne yapıyorlar?
yani örneğin bi efsane üyeyseniz forumda birinin anasına hakaret edip devam edebiliyorsunuz
neyse kısacası l3g sen bu forumu düzeltmessen dost kardeş ne olarak görürsen gör bu forum yürümez gidişatı bok gibi kurtaramazsın adminlerimiz banladıktan sonra 5 dakka konu dursunda o beş parasız ailesine katkısı olmayan herifler okusunda az bişey mesaj yazsınlar
mümkünse hesabı silin
CHEAT GLOBAL ÇÖPLÜĞÜ
forumda eğlenceli hiçbirşey veya işe yarar hiçbirşey yok bırakmadan önce sizede bildiriyim dedim aranızda adminlerin peşinden ayrılmayanlar haricinde birileri varsa anlamıştır eleştiridir hakaret değildir adminlerin şahsına lafım yoktur işlerine lafım var neyse iyi geceler 
