ACİL YARDIM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MUTSUZUM
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

MUTSUZUM

Yeni Üye
Katılım
16 Kas 2021
Mesajlar
2
Beğeniler
0
BEYLER ANEM GÜL ŞÜPHELENİYO BENDEN SİGARA İÇİYOM DİYE SİZCE SÖYLEMELİMİYİM ?
 
KNK BENCE SÖYLEME BEN ANEME SÖYLEDİM BUSEFER BABAMA SÖYLEMESİN DİYE HERŞEYİ YAPIYOM EVİ TEMİZLİYOM DAHA NE OLSUN BOŞ VER ANNEN LERE LSOYLEME
 
Söyleme Bence Dostum Sigarayı da bırak bence boş bir şey içince ne anlıyorsunuz bi türlü anlamıyorum :)
 
KANKA YAŞINA BAĞLI 17 VEYA ÜSTÜYSEN SÖYLE AMA EĞER DEĞİLSEN EN AZINDAN 17 YAŞINA KADAR SÖYLEME
 
İçmeyin kardeş... Erkek adamın içeceği bir şey değil ha bu...
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt