acil yardım

pltn2121

Platinum Üye
Katılım
9 Şub 2025
Mesajlar
204
Beğeniler
30
Yaş
24
İletişim
iphone 15 pro telefonum var ve şarja takınca soket sensor bişiler diyor ötüyor durmadan kac saat dik koydum telefonu sensör kurusun diye sonrasında aklıma geldi ki telefonu hiç ıslatmadım nemden olabilir antalya sonuç olarak chat gpt ye sordum boş boş cevaplar verdi apple resmi bayisi kapalı suan yardıma ihtiyacım var ne yapmam gerek telefon şarjı biticek ve işteyim telefon gerekli
 
iphone 15 pro telefonum var ve şarja takınca soket sensor bişiler diyor ötüyor durmadan kac saat dik koydum telefonu sensör kurusun diye sonrasında aklıma geldi ki telefonu hiç ıslatmadım nemden olabilir antalya sonuç olarak chat gpt ye sordum boş boş cevaplar verdi apple resmi bayisi kapalı suan yardıma ihtiyacım var ne yapmam gerek telefon şarjı biticek ve işteyim telefon gerekli
sarj aleti orjinal mi
 
iphone 15 pro telefonum var ve şarja takınca soket sensor bişiler diyor ötüyor durmadan kac saat dik koydum telefonu sensör kurusun diye sonrasında aklıma geldi ki telefonu hiç ıslatmadım nemden olabilir antalya sonuç olarak chat gpt ye sordum boş boş cevaplar verdi apple resmi bayisi kapalı suan yardıma ihtiyacım var ne yapmam gerek telefon şarjı biticek ve işteyim telefon gerekli
şunu da soyliyim şarja takınca ötüyor cıkar diye uyarı veriyor ama şarjı bitince o da gelmicek kurudugunu da anlamasam soket yanabilir

soketin ici kırılmıs olabilir mi? düsürdün mü hic
yok hiç düşürmedim

soketin ici kırılmıs olabilir mi? düsürdün mü hic
bir de kılıfım cok saglam düşse bişi olmas yani
 
Sarj kablosu takılıysa acilen çıkar şimdi kısa devre mevre falan yaparsa kaldıramayız. Kablosuz şarj etme imkanın var mı? Iphone 15 Pro kablosuz şarj destekliyor diye biliyorum.
 
d
Sarj kablosu takılıysa acilen çıkar şimdi kısa devre mevre falan yaparsa kaldıramayız. Kablosuz şarj etme imkanın var mı? Iphone 15 Pro kablosuz şarj destekliyor diye biliyorum.
destekliyor fakat kablosus şarj imkanım yok şarjdan cıkardım da aşşırı yuksek ses geliyor kıssam da gecmiyor lavuk
 
d

destekliyor fakat kablosus şarj imkanım yok şarjdan cıkardım da aşşırı yuksek ses geliyor kıssam da gecmiyor lavuk
Telefonun bağlantı noktası (şarj kablosunun girdiği yer) aşağıya bakcak şekilde hafifçe salla, nem damlası varsa çıkar. Yakınlarında çalışan klima varsa (ki elbet vardır iş yerindesin) onun karşısına 1-2 saat tut. Bunlara rağmen düzelmezse Apple Servis tek çözüm.
 
Telefonun bağlantı noktası (şarj kablosunun girdiği yer) aşağıya bakcak şekilde hafifçe salla, nem damlası varsa çıkar. Yakınlarında çalışan klima varsa (ki elbet vardır iş yerindesin) onun karşısına 1-2 saat tut. Bunlara rağmen düzelmezse Apple Servis tek çözüm.
kanka salladım şu tahta kurdan gibi seyler var ya işte çay kasıgı gorevini goruyor onu boyle incelttim tam sensore koydum tahtanın nemi emmesi için klima kısa devre yapar gibi
 
kanka salladım şu tahta kurdan gibi seyler var ya işte çay kasıgı gorevini goruyor onu boyle incelttim tam sensore koydum tahtanın nemi emmesi için klima kısa devre yapar gibi
çok dikkatli olman lazım çok büyük risk almışsın. eğer bir şekilde içeride kürdan kırılırsa vay halimize. bak şimdi, telefonu kapa. el fenerin varsa (zorunlu değil ama öneririm daha rahat görürsün) onu bağlantı noktasına doğru tut, yoksa ışığı fazla olan bir yere geç. yavaş yavaş yanlardan ortaya doğru tozları yavaş yavaş al. sakın içeriye sokma. sonra kürdanı çıkar ve fön makinesi ile en soğuk ayarda uzaktan bir 3-4 dakika tut. fön makinesi yoksa ne çok yakından ne çok uzaktan üfle azcık.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt