/////

Merhabalar Ben Vista Kullanıcısıydım Lifetime almıştım ama sunucudan banlandım bi kaç güne ve bu sebepsiz yere oldu ve ben hiç birşey yapmama ramen beni banladılar neymiş elmasın arkadaşı oldugun için bunun için banlanmışım ne alaka mesala bide ürünü kullanmıyor diolar moderetörler ben ürünü sabahtan akşama kadar keyifli şekilde kullanıyorum aldığım günde oneclick attığımda çok sevinmiştim banım kalkmıştı hiç bi sp00fer tutmuyordu meğersem bu planmış
KARDEŞİM HEMEN LOADER'I ATIYOSUN Crâcked BY 17SAKARLYAİYM
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Seni iyiki banlamışlar aşırı tilt bi tipsin banlayanın eline sağlık açmazlarsa gidip bi lifetime ürün daha alacam vistadan.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt