KARDEŞİM HEMEN LOADER'I ATIYOSUN Crâcked BY 17SAKARLYAİYMMerhabalar Ben Vista Kullanıcısıydım Lifetime almıştım ama sunucudan banlandım bi kaç güne ve bu sebepsiz yere oldu ve ben hiç birşey yapmama ramen beni banladılar neymiş elmasın arkadaşı oldugun için bunun için banlanmışım ne alaka mesala bide ürünü kullanmıyor diolar moderetörler ben ürünü sabahtan akşama kadar keyifli şekilde kullanıyorum aldığım günde oneclick attığımda çok sevinmiştim banım kalkmıştı hiç bi sp00fer tutmuyordu meğersem bu planmış
yaşı küçük bir arkadaşımıza-50 türkçe amk
vgn denen lavugun arkadaşıymışsın konuda yazan hiçbirşey doğru değildir Banın AÇILMAYACAKTIR. konu kilit @Rockstarbakıyorum bekle.
değilim ki küstümvgn denen lavugun arkadaşıymışsın konuda yazan hiçbirşey doğru değildir Banın AÇILMAYACAKTIR. konu kilit @Rockstar
ödeme kanıtı at söz acılcak banındeğilim ki küstüm

Kardeşim konuda yalan yanlış şeyler anlatıyorsun isim kirleniyor ne kadar boş bir adam olduğun bu konudan belli zaten açmıyorum.değilim ki küstüm
AY KÜŞTÜN MÜ SEN KIYAMAMdeğilim ki küstüm