//////////////////

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ya sen owner abini mi yalıyorsun kim * ownerı sc4mmer adamın teki
tamam kardeşim adam sc4mmer konuyu açan adamın mal olduğunu değiştirmiyor başlığı bile okumuyorsun. ömer biraz kendini bir sorgula yan hesap açıp hala millete sallıyorsun senin türk formunda ne işin var hala :D yaylan teyyare
 
Hesabı 10 dakika önce açıp ilk mesajın divine şu bu diyorsun :D cidden komik bir bireysin anlamadım sen olduğunu illa zemzem suyu içirticen bana gece gece
 
Son açtığı konudan haberdarsınız ne düşünüyorsunuz türk değilim türkiyede yaşamıyorum gibi söylemlerde bulunuyordu ailesine 2 telefon gelince forumdan destek bekliyor şimdi :D

(düzenleme)


Bu adam yan hesap açıp neden küfür ediyor ettiği küfüre göre kendiside orsp oluyor cidden şans eseri yaşıyor bu adam
sessiz kal çünkü forumun paraya ihtiyacı var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt