/

cheatglobale giren nezih saygılı insanlar 2.aydan ucubenin teki oluyor buna bir çözüm lazım biri birinden rank olarak üstünse rankı üstün olan kişi onu kulu olarak görüyor resmen zaten konu altında türeyen ucubeleride görürsünüz bu çok sıkıcı bir durum moderatörlere report atmama rağmen ilgilenmiyorlar bile çözüm şart
tamam
 
Hakaretten uçacaksın şimdi.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt