Hayır sahibiyimhocam civcivmi dicem itemsatış orda 3d var
Teşekkürlerİyi satışlar.
yani inanmasın ne olucakKankam kişisel algılama ama kimse bana 450 TL'ye alınan vpyi 300 TL'ye satmanın cc olmadığına inandıramaz
son zamanlarda gördüğüm en iyi ironiinsanların emeği var aldıgınız vplerde ona göre alın arkadaşlar...