Norway
Efsane Üye
- Katılım
- 7 Haz 2024
- Mesajlar
- 3,931
- Beğeniler
- 1,375
- İletişim


TesekkurlerEline sağlık.
TesekkurlerEline sağlık.
Eline saglık dostum, tag sistemi ne işe yariyorMerhabalar Ben Rhanta Yapmış Olduğum Gelişmiş Guild Tag Botunu Paylaşıcam Normalde Satıyordum Buraya Pub Etmeye Karar Verdim Uzatmadan Botun içindeki Ozellikler
~ Slash Desteği
~ Guild Tag Rol Sistemi
~ Durum Rol Sistemi
~ Oto-Rol Sistemi
~ Link Engel Sistemi
~ Timeout Sistemi ( Boklu )
~ Ban , unban
~ Kanal Kilitle / Kanal kilidi aç sistemi
~ Mesaj Silme
~ Kick
Not Böyle Bir Botu Hiçbir Yerde Göremezsiniz Tamamen Bana Aittir Guild tag sistemini Wraithden arakladim onu soylim
iyi Kullanımlar Dilerim
DW :Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
paylasanı bırak tek promptle yaptırırsın zaten bi halt yapmıs gibi niye baska yerde bulamazsın diyonuz kanki sizBu altyapiyi , botu baska yerde bulsana kankam bu sekil paylasan
Lutfen tek promptla guild tag sistemi yaparmisin.paylasanı bırak tek promptle yaptırırsın zaten bi halt yapmıs gibi niye baska yerde bulamazsın diyonuz kanki siz
Dc serverlarinda olan guild tag seysi var insanlarin isimlerinin yaninda 4 harflik birsey olur onun icinEline saglık dostum, tag sistemi ne işe yariyor
Tesekkurler.eline sağlık.
aynısını sunucumuzda kullanıyoruz dostum bi halt yapmışsın gibi savunmamalısın kendinin yapmadığı şeyiLutfen tek promptla guild tag sistemi yaparmisin.
Dc serverlarinda olan guild tag seysi var insanlarin isimlerinin yaninda 4 harflik birsey olur onun icin
Tesekkurler.
Tamam Kanka Haklisin Lutfen Terk et zkonuyu iyi günleraynısını sunucumuzda kullanıyoruz dostum bi halt yapmışsın gibi savunmamalısın kendinin yapmadığı şeyi

Ney aynimielinize sağlıkta hocam aklıma takıldı moduller.bat ile start.bat niye aynı![]()
Hassiktir start bati kopyalamistim moduller icin bat olusturmaya usenmistim ctrl v yapip adi degistirmisim kodu yazmayi unutmusumelinize sağlıkta hocam aklıma takıldı moduller.bat ile start.bat niye aynı![]()
wfaasfwawaf olur öyle şeyler hocam genel olarak bir göz atayim dedimde şimdi deniyeceğim e.s tekrardan.Hassiktir start bati kopyalamistim moduller icin bat olusturmaya usenmistim ctrl v yapip adi degistirmisim kodu yazmayi unutmusum
@echo off
echo Modüller yükleniyor...
npm install
echo Modüller yüklendi. Pencere kapanıyor...
timeout /t 3 >nul
exit