.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan viacode
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
guzel
İlk günün nasıldı abicim

tas kafalı biriyle dolaşma ve o 1 dal sigara dan bir şey olur onun dışı kafana göre
9 yasında kendime bi yemin ettim sigara icsem mi diye dusunurken aklıma o geliyo bende salakca dusunuyorum diyip vazgeciyorum

17 Yaşındayım üniversiteye geçtim bende mi sorun var acaba
2010'luyum..

salak salak paylasimlar yapip yasin hakkonda yalan soylemezsen kimse dalga gecmez salak salak paylasim derken bu konudan bahsetmiyorum liseye gecerken pek birsey degismiyor yapman gereken pek birsey yok ama gidip 2-3 tane 11-12 ile arkadas olmayi deneyebilirsin en azindan arkanda biri olur
2 tane 11. sınıf 1 tane 12. sınıf arkadaşım oldu sorun cıkarsa bul bizi falan dediler hallettim onu

ilk önce cicibebeni alıyosun...
12. sınıflar hic dassak gecmedi 83 obp lisesi olmasına ragmen normal 12. sınıflar var

Şu anki sisteme göre en mantıklısı:
Düz lisede 4 senesini harcamak yerine meslek lisesine gitmesi daha mantıklı.

(Fen lisesine gittiyse işler değişir)
ailem üniversite okumamı istedigi icin anadoluya gonderdi maalesef
 
Son düzenleme:

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt