Axdeshh
Master Üye
- Katılım
- 6 Eyl 2024
- Mesajlar
- 1,611
- Beğeniler
- 493
- İletişim

günde 2 paket içiyorum kotumuymus
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
günde 2 paket içiyorum kotumuymus
sen günde 9 paket sigara içsende ben gibi olamazsınLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Asabiliğe bak elemanda kisen günde 9 paket sigara içsende ben gibi olamazsın
Arka plan bağırttı benisen günde 9 paket sigara içsende ben gibi olamazsın
Bağırma ya o kadar boğazın falan ağırır şimdiArka plan bağırttı beni
![]()
dikkate alırım ama kaldır gerçekten onuBağırma ya o kadar boğazın falan ağırır şimdi
basliktaki gibi yarin 9. sınıfa basliyorum napmam lazim acil yardim
(tastas gecmeyin ciddikonu)
İlk günün nasıldı abicim
9 yasında kendime bi yemin ettim sigara icsem mi diye dusunurken aklıma o geliyo bende salakca dusunuyorum diyip vazgeciyorumtas kafalı biriyle dolaşma ve o 1 dal sigara dan bir şey olur onun dışı kafana göre
2010'luyum..17 Yaşındayım üniversiteye geçtim bende mi sorun var acaba
2 tane 11. sınıf 1 tane 12. sınıf arkadaşım oldu sorun cıkarsa bul bizi falan dediler hallettim onusalak salak paylasimlar yapip yasin hakkonda yalan soylemezsen kimse dalga gecmez salak salak paylasim derken bu konudan bahsetmiyorum liseye gecerken pek birsey degismiyor yapman gereken pek birsey yok ama gidip 2-3 tane 11-12 ile arkadas olmayi deneyebilirsin en azindan arkanda biri olur
12. sınıflar hic dassak gecmedi 83 obp lisesi olmasına ragmen normal 12. sınıflar varilk önce cicibebeni alıyosun...
ailem üniversite okumamı istedigi icin anadoluya gonderdi maalesefŞu anki sisteme göre en mantıklısı:
Düz lisede 4 senesini harcamak yerine meslek lisesine gitmesi daha mantıklı.
(Fen lisesine gittiyse işler değişir)