Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
rovida bunu görüncereis konum atta cgden gelenler rahatca senin kafede acabilsin 30₺ ise saatini cgden gelip hile açanlara 50 yap
rovida bunu görüncereis konum atta cgden gelenler rahatca senin kafede acabilsin 30₺ ise saatini cgden gelip hile açanlara 50 yap
bunların lisansları vb var ondan dolayı en az 30k yaniBöyle bir rehber çok iyi olur ama 30k ne için anlamadım programlar mı
en son internetime vuracaktı internet kafeyi işletemicektimrovida bunu görünce

Anladım hocam sağolunbunların lisansları vb var ondan dolayı en az 30k yani
teşekkürlercok yararlı laa kaliteli konuda
Rica Ederim Akşama Doğru Rehberi PaylaşıcamAnladım hocam sağolun
Merhabalar
Son Zamanlarda İnternet Kafede Hile Açarsam Dayak Yermiyim İnternet Kafe Sahibi Beni Çatur Çutur Yaparmı Diye Konular Açılıp Duruyor Bende Bir İnternet Kafe Sahibi Olarak Bir Rehber Hazırlayayım Dedim
Hangi Hileler Tercih Edilmeli
İnternet Kafelerde Hvci Özelliği Genelde Kapalı Olur Bundan Dolayı Hvci ON/OFF Hileleri Tercih Etmeniz Gereklidir Aksi Takdirde Hvci Hatası Alırsınız Bir Saatten Sonra
Hile Açtığımız Zaman İnternet Kafe Sahibine Bildirim Düşüyor mu
Bu Soru İnternet Kafeye Göre Değişir Kimi İnternet Kafe Sahibi Bu Durumdan Haberdar Staffbesting / İnsolence Gibi Hileler Facebookda İnternet Kafe Gruplarında Paylaşıldı Ve İnternet Kafeler Önlemlerini Aldılar Ve Şu Şekil Yasakladılar
Peki Bunu Atlamanın Bir Yolu Varmı Evet Var Atlamanın 2 Adet Yolu Var 1. Olarak Loaderinizi Bir USB'ye atıp USB'yi Bilgisayara Takıp Loaderi Bilgisayara Atmak Ama Bu Yöntemi Önermiyorum Nedeni İse
İnternet Kafelerde Genelde USB Takması Yasak Ve Takdığınız Anda Terminale Yani Yöneticiye Bunun l0g'u Düşer Ve Patlarsınız xD Gelelim 2.Yola 2.yol En İyi En Risksiz En Güvenli Yol
Loaderinizi Gofile.io - Dosya.co Gibi Yerlere Yükleyin Sonrasında Linki Chrome'ye Girip Yapıştırın Loaderi Bilgisayara İndirin
Hileyi Kurdum Çalıştırdım Ban Yersem Ne Olacak
İnternet Kafelerde Ban Muabbeti Yok Nedeni ise NetCafeM (Benim Kullandığım Yazılım) - CafePlus - MyCafeCup Gibi Yazılımlar Bulut Tabanlı Yazılımlardır Hepsinde Donanım Koruması Mevcuttur Bundan dolayı ban muabbeti olmaz
'Kankağğ Riot Plus Var Anlarsın Yha' Diye Gezen 15IQ Maymunlarada İnanmayın Öyle Bir Muabbet Yok
İnternet Kafe Sahibi Farkeder mi Farkederse Ne Olur
Bu Farketme Mevzusu Kişiden Kişiye Değişir Gittiğiniz İnternet Kafe Sahibi Götünün Üstünde Duramayan Sürekli Gezen Biriyse Hile Kullandığınızı Farkedebilir Benim Yanıma Gelmedi Ama Kullandığımı Farketti Diyenler Olacaktır
Pancafe Gibi Sistemlerde Uzaktan Kontrol / İzleme Gibi Özellikler Mevcuttur Sizin Şansınıza da internet kafe sahibi ekranınıza öylesine girip görürse patlayabilirsiniz Buda Çok Düşük Bir İhtimaldir Kimse İşsiz Güçsüz Siz Hile Açıyormusunuz Diye Ekranınızı İzlemez
İnternet Kafe Sahibi Farketti Ne Olacak
Buda Kişiden Kişiye Değişir Ben Ara Sıra 9-10 Yaşındaki Çocukları Staffbesting açarken yakalıyorum masalarını kapatıp yolluyorum bana bir zararı yok zaten Sizdeki internet kafe sahibi Bu durumları bilmiyorsa masanın ban yiyeceğini düşünebilir fazla tepki gösterebilir ondan dolayı kullanırken dikkatli olun colorbot gibi hileler tercih edin
Ufak Bir Bilgi
Genelde Tüm İnternet Kafelerde Admin Giriş Şifresi
İsim : admin
Şifre : password
Şu Şekil Olur Gideceğiniz Yerin Pancafe Kullandığını Varsayarsak Şu Şekil Giriş Sağlayabilirsiniz
Tabikide Girmenizi Önermem Dayak Yiyebilirsiniz Ayrıca İnternet Kafede normalce masa açtığınız zaman yeşil admin olarak girdiğinizde siyah olarak gözükür yakalanma riskiniz çok yüksektir
⚠ Bu bilgiler yalnızca eğlence ve bilgilendirme amaçlıdır herangibi bir sorumluluk kabul etmiyorum. ⚠
:d oda iyiymişHatta ben kafe işlettiğim dönemde perma ban yiyenlerin banını 50tlye açıyorduım internet kafenin sistemine bağlayarak. Riot+ varsa kafede zaten o kafe anlaşmalıdır, turnuvaları vs de orada oynandığı için özellikle ban gibi durumlarda anında açarlar banı.
Hocam Konuyu Tam Okumamışsınız Heralde Pancafe Var Diye HWID Atmıyor Diye birşey demedim netcafemden dolayı atmadığını belirttim ve riot+da uydurmadır ayrıca burda zaten internet kafecilerin burda hile açıp açmamanızı önemsemez demişim.Uzun bir süre internet kafe işlettim/sahibi oldum. Herhangi bir internet kafe süre yazılımının banı engellediğini mi inanıyorsun? Ossurtma beni bir de konusmuşsun, yok pancafe şifresi böyle olur şöyle olur. İnternet kafeciler mal değil, çoğu senin hile açıp açmanı umursamıyor bile merak etme, umursuyorsa zaten gittiğin kafedeki eleman beyinsizin tekidir. İnternet kafelerin hepsinde statik ip bulunmak zorunda, bu ipyi hem içişleri bakanlığına hem de ticaret bakanlığına gönderip belge alıyorsun. Ban konusuna gelecek olursak, sırf bilgisayarda pancafe var diye riot hwid atmıyor mu yanigül gül öldüm yemin ederim, kafelerde sadece hesap banı yersin eğer kafe merdiven altı değilse, benim kafemde colorbottan ban yiyip abi masa5 ban yedi gibi laflar çok dönerdi, ben sadece rebootla banı açardım, pancafe var diye değil riotcumuz vardı ona söylüyorduk çoğu zaman res atsan açılır tarzında ibare söylüyordu. Hatta ben kafe işlettiğim dönemde perma ban yiyenlerin banını 50tlye açıyorduım internet kafenin sistemine bağlayarak. Riot+ varsa kafede zaten o kafe anlaşmalıdır, turnuvaları vs de orada oynandığı için özellikle ban gibi durumlarda anında açarlar banı.