//

Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
cok yararlı laa kaliteli konuda
 
Merhabalar 👋
Son Zamanlarda İnternet Kafede Hile Açarsam Dayak Yermiyim İnternet Kafe Sahibi Beni Çatur Çutur Yaparmı Diye Konular Açılıp Duruyor Bende Bir İnternet Kafe Sahibi Olarak Bir Rehber Hazırlayayım Dedim


Hangi Hileler Tercih Edilmeli

İnternet Kafelerde Hvci Özelliği Genelde Kapalı Olur Bundan Dolayı Hvci ON/OFF Hileleri Tercih Etmeniz Gereklidir Aksi Takdirde Hvci Hatası Alırsınız Bir Saatten Sonra

Hile Açtığımız Zaman İnternet Kafe Sahibine Bildirim Düşüyor mu

Bu Soru İnternet Kafeye Göre Değişir Kimi İnternet Kafe Sahibi Bu Durumdan Haberdar Staffbesting / İnsolence Gibi Hileler Facebookda İnternet Kafe Gruplarında Paylaşıldı Ve İnternet Kafeler Önlemlerini Aldılar Ve Şu Şekil Yasakladılar





Peki Bunu Atlamanın Bir Yolu Varmı Evet Var Atlamanın 2 Adet Yolu Var 1. Olarak Loaderinizi Bir USB'ye atıp USB'yi Bilgisayara Takıp Loaderi Bilgisayara Atmak Ama Bu Yöntemi Önermiyorum Nedeni İse



İnternet Kafelerde Genelde USB Takması Yasak Ve Takdığınız Anda Terminale Yani Yöneticiye Bunun l0g'u Düşer Ve Patlarsınız xD Gelelim 2.Yola 2.yol En İyi En Risksiz En Güvenli Yol
Loaderinizi Gofile.io - Dosya.co Gibi Yerlere Yükleyin Sonrasında Linki Chrome'ye Girip Yapıştırın Loaderi Bilgisayara İndirin


Hileyi Kurdum Çalıştırdım Ban Yersem Ne Olacak

İnternet Kafelerde Ban Muabbeti Yok Nedeni ise NetCafeM (Benim Kullandığım Yazılım) - CafePlus - MyCafeCup Gibi Yazılımlar Bulut Tabanlı Yazılımlardır Hepsinde Donanım Koruması Mevcuttur Bundan dolayı ban muabbeti olmaz
'Kankağğ Riot Plus Var Anlarsın Yha' Diye Gezen 15IQ Maymunlarada İnanmayın Öyle Bir Muabbet Yok


İnternet Kafe Sahibi Farkeder mi Farkederse Ne Olur

Bu Farketme Mevzusu Kişiden Kişiye Değişir Gittiğiniz İnternet Kafe Sahibi Götünün Üstünde Duramayan Sürekli Gezen Biriyse Hile Kullandığınızı Farkedebilir Benim Yanıma Gelmedi Ama Kullandığımı Farketti Diyenler Olacaktır



Pancafe Gibi Sistemlerde Uzaktan Kontrol / İzleme Gibi Özellikler Mevcuttur Sizin Şansınıza da internet kafe sahibi ekranınıza öylesine girip görürse patlayabilirsiniz Buda Çok Düşük Bir İhtimaldir Kimse İşsiz Güçsüz Siz Hile Açıyormusunuz Diye Ekranınızı İzlemez

İnternet Kafe Sahibi Farketti Ne Olacak

Buda Kişiden Kişiye Değişir Ben Ara Sıra 9-10 Yaşındaki Çocukları Staffbesting açarken yakalıyorum masalarını kapatıp yolluyorum bana bir zararı yok zaten Sizdeki internet kafe sahibi Bu durumları bilmiyorsa masanın ban yiyeceğini düşünebilir fazla tepki gösterebilir ondan dolayı kullanırken dikkatli olun colorbot gibi hileler tercih edin

Ufak Bir Bilgi


Genelde Tüm İnternet Kafelerde Admin Giriş Şifresi
İsim : admin
Şifre : password
Şu Şekil Olur Gideceğiniz Yerin Pancafe Kullandığını Varsayarsak Şu Şekil Giriş Sağlayabilirsiniz




Tabikide Girmenizi Önermem Dayak Yiyebilirsiniz Ayrıca İnternet Kafede normalce masa açtığınız zaman yeşil admin olarak girdiğinizde siyah olarak gözükür yakalanma riskiniz çok yüksektir

⚠ Bu bilgiler yalnızca eğlence ve bilgilendirme amaçlıdır herangibi bir sorumluluk kabul etmiyorum. ⚠

Uzun bir süre internet kafe işlettim/sahibi oldum. Herhangi bir internet kafe süre yazılımının banı engellediğini mi inanıyorsun? Ossurtma beni bir de konusmuşsun, yok pancafe şifresi böyle olur şöyle olur. İnternet kafeciler mal değil, çoğu senin hile açıp açmanı umursamıyor bile merak etme, umursuyorsa zaten gittiğin kafedeki eleman beyinsizin tekidir. İnternet kafelerin hepsinde statik ip bulunmak zorunda, bu ipyi hem içişleri bakanlığına hem de ticaret bakanlığına gönderip belge alıyorsun. Ban konusuna gelecek olursak, sırf bilgisayarda pancafe var diye riot hwid atmıyor mu yani :D gül gül öldüm yemin ederim, kafelerde sadece hesap banı yersin eğer kafe merdiven altı değilse, benim kafemde colorbottan ban yiyip abi masa5 ban yedi gibi laflar çok dönerdi, ben sadece rebootla banı açardım, pancafe var diye değil riotcumuz vardı ona söylüyorduk çoğu zaman res atsan açılır tarzında ibare söylüyordu. Hatta ben kafe işlettiğim dönemde perma ban yiyenlerin banını 50tlye açıyorduım internet kafenin sistemine bağlayarak. Riot+ varsa kafede zaten o kafe anlaşmalıdır, turnuvaları vs de orada oynandığı için özellikle ban gibi durumlarda anında açarlar banı.
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Hatta ben kafe işlettiğim dönemde perma ban yiyenlerin banını 50tlye açıyorduım internet kafenin sistemine bağlayarak. Riot+ varsa kafede zaten o kafe anlaşmalıdır, turnuvaları vs de orada oynandığı için özellikle ban gibi durumlarda anında açarlar banı.
:d oda iyiymiş
 
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Uzun bir süre internet kafe işlettim/sahibi oldum. Herhangi bir internet kafe süre yazılımının banı engellediğini mi inanıyorsun? Ossurtma beni bir de konusmuşsun, yok pancafe şifresi böyle olur şöyle olur. İnternet kafeciler mal değil, çoğu senin hile açıp açmanı umursamıyor bile merak etme, umursuyorsa zaten gittiğin kafedeki eleman beyinsizin tekidir. İnternet kafelerin hepsinde statik ip bulunmak zorunda, bu ipyi hem içişleri bakanlığına hem de ticaret bakanlığına gönderip belge alıyorsun. Ban konusuna gelecek olursak, sırf bilgisayarda pancafe var diye riot hwid atmıyor mu yani :D gül gül öldüm yemin ederim, kafelerde sadece hesap banı yersin eğer kafe merdiven altı değilse, benim kafemde colorbottan ban yiyip abi masa5 ban yedi gibi laflar çok dönerdi, ben sadece rebootla banı açardım, pancafe var diye değil riotcumuz vardı ona söylüyorduk çoğu zaman res atsan açılır tarzında ibare söylüyordu. Hatta ben kafe işlettiğim dönemde perma ban yiyenlerin banını 50tlye açıyorduım internet kafenin sistemine bağlayarak. Riot+ varsa kafede zaten o kafe anlaşmalıdır, turnuvaları vs de orada oynandığı için özellikle ban gibi durumlarda anında açarlar banı.
Hocam Konuyu Tam Okumamışsınız Heralde Pancafe Var Diye HWID Atmıyor Diye birşey demedim netcafemden dolayı atmadığını belirttim ve riot+da uydurmadır ayrıca burda zaten internet kafecilerin burda hile açıp açmamanızı önemsemez demişim.
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt