-

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Akirayla
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Akirayla

Master Üye
Katılım
16 Mar 2024
Mesajlar
1,991
Beğeniler
487
İletişim
Bi Süredir Bunun Üzerinde Çalışıyorum. Test Olarak Buraya Attım. Gerçekten Zor Olduğunu Düşünüyorum. Kırılınca Gelecek Menünün Fotoğrafını Atmanız Lazım ve Yapabilirseniz Source Kodunu Çıkarın ;). Deniyeceklere Kolay Gelsin.

image.png


Dw:


Vt:
(Not: Trojan Stealer Algılamasının sebebi obf + Converter dir)
 
Son düzenleme:
Bu kullanıcıyla herhangi bir iş veya ticaret yapmak istiyorsanız, forumdan uzaklaştırıldığını sakın unutmayın.
Auth kendi authun mu yoksa başkasının authmu
 
Kırabilene harbi helal olsun
 
Bi Süredir Bunun Üzerinde Çalışıyorum. Test Olarak Buraya Attım. Gerçekten Zor Olduğunu Düşünüyorum. Kırılınca Gelecek Menünün Fotoğrafını Atmanız Lazım ve Yapabilirseniz Source Kodunu Çıkarın ;). Deniyeceklere Kolay Gelsin.

image.png


Dw:


Vt:
(Not: Trojan Stealer Algılamasının sebebi 2 farklı obf + Converter dir)
bsod veya antidebug falan varmı hocam
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt