//

Din dersi zorunlu çok özel bir durumun olmadıkça olamazsın
 
İmam hatipde mi okuyorsun?
 
Müdüre bir dilekçe kağıdı vermen lazım sanırım ben öyle biliyorum.
 
Kardesim sende gir derse al puanını çık herkes gibi. Hem normal taban puanında artar. Burada mesele inanıp inanmaman değil puanının yüksek olması. Günümüz ülkesinde deist veya atesist olan cami imamlarıda var :)
 
Müdürle konusabılırsın derdını fln anlat
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt