/




Tpm biostan actim ama windowsa tpm.msc yazdigimda acilmamiş gorunuyor
tpm.msc'yi ss at biosdan çıkarken ayarları kaydetmemiş de olabilirsin ya da windowsdan tpm hazır olmamış olabilir bundan emin olmam için tpm.msc yazıp orayı ss at
 

tpm.msc'yi ss at biosdan çıkarken ayarları kaydetmemiş de olabilirsin ya da windowsdan tpm hazır olmamış olabilir bundan emin olmam için tpm.msc yazıp orayı ss at
Ben actim tpm enabled yaptim f10 kaydet yapip ciktim yine ayni hata biraz once denedim yine aynisini yapti
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt