DEVMontana
Platinum Üye
- Katılım
- 9 Nis 2025
- Mesajlar
- 129
- Beğeniler
- 35
- İletişim




ikiside veya sadece aim ama bir videoda gördüğümde dma aimbotu aşırı kötü oluyor ve ben aimbot taraftarı değilim slient oluyormu bunlardane kullanacagına bağlı esp için ayrı aim için ayrı şeyler alınıyor