Arıyorum -

yayıncı olmak isterdim ama banım var :c herşey okeyde tek sıkıntı ban
 
Hocam video yansıtma yapılabilir ki neden illa banı olmasın diyorsunuz. Her ne kadar legit deseniz bile Valorant bu illa ki adam ban yer bugün yemez yarın yer veya 1-2 ay sonra eninde sonunda bypass methodu fixlenir ve pc ban yer neden kendini riske atsın

Bu dediğim olayı zamanında çok yaptım tiktokta vds üzerinde video açıp 7/24 aktif ediyordum. (Videodan kastım mediaplayer ile açmak değil yayın ihlal yer öyle) C# ile bir yazılım kodlayacaksınız form içinde videoyu ekleyeceksiniz arada bir fare klavye hareketi simüle edeceksiniz hepsi bu kadar.
 
Hocam video yansıtma yapılabilir ki neden illa banı olmasın diyorsunuz. Her ne kadar legit deseniz bile Valorant bu illa ki adam ban yer bugün yemez yarın yer veya 1-2 ay sonra eninde sonunda bypass methodu fixlenir ve pc ban yer neden kendini riske atsın

Bu dediğim olayı zamanında çok yaptım tiktokta vds üzerinde video açıp 7/24 aktif ediyordum. (Videodan kastım mediaplayer ile açmak değil yayın ihlal yer öyle) C# ile bir yazılım kodlayacaksınız form içinde videoyu ekleyeceksiniz arada bir fare klavye hareketi simüle edeceksiniz hepsi bu kadar.
Evet vanguard kendini geliştirebilen bi yazılım ama legit deseniz bile kısmı saçma biz private ürünümüzde sertifikayı 2 günde veyada 5 günde bir değiştiriyoruz + olarak şuana kadar 100 den fazla alıcım ve kullanıcım var şuana kadar kimse yemedi ve Biz sattığımız insanlara dahi rage yasaklıyoruz hepsinin oyun içi isimlerini alıyoruzki sürekli kontrol ediliyor yani legit ban yok.

ve alta bahsettiğiniz konuyu düşüneceğim mantıklı zaten en fazla 4 kişi alıcağız. yayıncı için
 
Evet vanguard kendini geliştirebilen bi yazılım ama legit deseniz bile kısmı saçma biz private ürünümüzde sertifikayı 2 günde veyada 5 günde bir değiştiriyoruz + olarak şuana kadar 100 den fazla alıcım ve kullanıcım var şuana kadar kimse yemedi ve Biz sattığımız insanlara dahi rage yasaklıyoruz hepsinin oyun içi isimlerini alıyoruzki sürekli kontrol ediliyor yani legit ban yok.

ve alta bahsettiğiniz konuyu düşüneceğim mantıklı zaten en fazla 4 kişi alıcağız. yayıncı için
Valorant ta daha önce hiç hile kullanmadığım için bilmiyorum dediğiniz gibi olabilir fakat yine risk 0 diyemeyiz. Bence dediğim yapın VDS alın birden fazla ülkeye yayın yapın tr, abd, rusya, çin
Bu şekilde daha çok müşteri çekersiniz
 
Valorant ta daha önce hiç hile kullanmadığım için bilmiyorum dediğiniz gibi olabilir fakat yine risk 0 diyemeyiz. Bence dediğim yapın VDS alın birden fazla ülkeye yayın yapın tr, abd, rusya, çin
Bu şekilde daha çok müşteri çekersiniz
düşeneceğim yorumunuz için teşşekurler + olarak evet risk hiçbirzaman 0 değil....
 
tasarım çok iyimiş kardeşim çok uğraştınmı
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt