bende giriyor eğer güvenli dğeil diyorsa ilerleye bassiteue girmiyo
harbi la karnede 0 görürse yazık oluradamların karneleri basilacak yapmayin yazik POKJPWQOEJPOQWE
uğraşanlar büyük ihtmal patlayacak sonradaharbi la karnede 0 görürse yazık olur
çok uğrasmayın derim![]()
trdesin nası patlican ben en az 4 5 okul patlattimuğraşanlar büyük ihtmal patlayacak sonrada![]()
rapor at kanka cöplüğe atilsin diyekonu çöplüğe taşınabilir mi