//

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Visa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
herkes yenı kayıt olanlara vermıyor demıs
hayırbende okuyorum verılmıstı okul muduruyle konusmanız yuzyuze yada okulu arayarak daha iyi olucaktır ancak meslekı egıtıme gecınce yaz tatili yarı yıl tatilinde de çalışmaya devam ediliyor bir hayli zor gelebilir kardeşine
 
//
 
Son düzenleme:
tamam işte önceden kayıt olanlara verılıyorda yenı kayıt olanlara verılmıyormus
bılemıyorum ama onceden kayıt olanlara destek devam edıyor devlet tarafından yenılere cıkılmaması suan sacma geldı mudur le konustunuzmu bılmıyorum bence iyice bir öğrenin
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt