- Katılım
- 16 Şub 2024
- Mesajlar
- 1,550
- Beğeniler
- 960
oooo 11 inci ratıda yedik çok şükür format atmadan bir çözüm yolu varmı o kadar gta5 felan indirdim çok zor iniyor
format at geçeroooo 11 inci ratıda yedik çok şükür format atmadan bir çözüm yolu varmı o kadar gta5 felan indirdim çok zor iniyor
oooo 11 inci ratıda yedik çok şükür format atmadan bir çözüm yolu varmı o kadar gta5 felan indirdim çok zor iniyor
Hayir arastirirsaniz bu virusun bir zarari olmadigini sadece her acisda sizi siteye yonlendirdigini yazdiklarini gorebilirsiniz rat degil kurtulmak icinde forumlarda bir dolu cozum varbir tane eleman bir site vermişti premieri indirmem için güvenilir bir siteye benziyordu indirdim açtım bir bok olmadı token.msi diye bir şey indi ratmı emin değilim ama bilgisiyarı açtığımda konsol ekranı açılıp gidiyor açılıp gidiyor
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
burdan indirdim ve böyle oldu
hocam bu sabah şunları yaşadım bilgisiyar açıldığında cmd benzeri bir şey açılıp kapanıyordu 8 defa felan sonra operaya girdiğimde tüm sekmeler kapanmış sadece 2 tane saçma youtube videosu açıktı aydınlat beniHayir arastirirsaniz bu virusun bir zarari olmadigini sadece her acisda sizi siteye yonlendirdigini yazdiklarini gorebilirsiniz rat degil kurtulmak icinde forumlarda bir dolu cozum var
Dedigim gibi virusun tek amaci bunu yapmak zatenhocam bu sabah şunları yaşadım bilgisiyar açıldığında cmd benzeri bir şey açılıp kapanıyordu 8 defa felan sonra operaya girdiğimde tüm sekmeler kapanmış sadece 2 tane saçma youtube videosu açıktı aydınlat beni
hesap felanda çalınmadı bende her şey olduğu gibi yani virüs yedim yine ama zararsız bir virüs öylemiDedigim gibi virusun tek amaci bunu yapmak zaten