.

DLTfuruncu53

YENEMEZSİN
Master Üye
Katılım
16 Şub 2024
Mesajlar
1,550
Beğeniler
960
oooo 11 inci ratıda yedik çok şükür format atmadan bir çözüm yolu varmı o kadar gta5 felan indirdim çok zor iniyor
 
bir tane eleman bir site vermişti premieri indirmem için güvenilir bir siteye benziyordu indirdim açtım bir bok olmadı token.msi diye bir şey indi ratmı emin değilim ama bilgisiyarı açtığımda konsol ekranı açılıp gidiyor açılıp gidiyor


burdan indirdim ve böyle oldu
 
rat yemişsen atan kişi büyük ihtimal mesajını okuyordur şuan :D
 
bir tane eleman bir site vermişti premieri indirmem için güvenilir bir siteye benziyordu indirdim açtım bir bok olmadı token.msi diye bir şey indi ratmı emin değilim ama bilgisiyarı açtığımda konsol ekranı açılıp gidiyor açılıp gidiyor


burdan indirdim ve böyle oldu
Hayir arastirirsaniz bu virusun bir zarari olmadigini sadece her acisda sizi siteye yonlendirdigini yazdiklarini gorebilirsiniz rat degil kurtulmak icinde forumlarda bir dolu cozum var
 
Hayir arastirirsaniz bu virusun bir zarari olmadigini sadece her acisda sizi siteye yonlendirdigini yazdiklarini gorebilirsiniz rat degil kurtulmak icinde forumlarda bir dolu cozum var
hocam bu sabah şunları yaşadım bilgisiyar açıldığında cmd benzeri bir şey açılıp kapanıyordu 8 defa felan sonra operaya girdiğimde tüm sekmeler kapanmış sadece 2 tane saçma youtube videosu açıktı aydınlat beni
 
hocam bu sabah şunları yaşadım bilgisiyar açıldığında cmd benzeri bir şey açılıp kapanıyordu 8 defa felan sonra operaya girdiğimde tüm sekmeler kapanmış sadece 2 tane saçma youtube videosu açıktı aydınlat beni
Dedigim gibi virusun tek amaci bunu yapmak zaten
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt