/

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

walsayda06

Gold Üye
Katılım
22 Haz 2023
Mesajlar
255
Beğeniler
38
Serüvenim Lİse Mezuniyettinden beri lisedeki hocalarımın tavsiyesiyle alınabilecek tüm sertifikaları almaya çalışarak başladı Şuan İçin ücretsiz MEB onaylı eğitim programlarıyla kazanmaya hak kazandığım 2 sertifika oldu bunlardan biri Finansal Okuryazarlık Diğeri ise Diksiyon İleri Seviye Konuşma(Buna 4 Ayımı verdiğim için Pişman Oldum) Sertifikası Oldu , İşime En çok yarayan ve zamanında aşırı ucuz olarak aldığım Veri Bilimi Sertifikam oldu.Zaten Meslek Lisesinden Muhasebe ve Finansman Mezunuydum Muhasebe Üzerine Çok kolay bir şekilde Doktora Kalabilirdim ve Bunun sonucunda Bİ Mali Müşavirlik Gelebilirdi Ama nedense o mesleğe bir ısınamadım zaten matematikten nefret ediyordum daha sonra devam etmedim.Velhasıl sormak istediğim Sizce Bir İş Mülakatında Sertifıkalarımız Bizi Ön plana çıkartır mı ?
-Şuan Açıktan 2 senelik Üniyi İ.K üzerine okuyorum bana göre en iyi kararı aldım neden diyecek olursak Üniversite en az 450 ham puan Yapıp Savcı , Doktor gibi meslek sahibi olabilecek kişiler için kazanç sağlıyor diğer türlü işletme ilahiyat gibi üni eğitimi yüz yüze olanlar maddi kayıptan başka hiçbir şey kazandırmıyor. Sizce Nelere Yönelmeliyiz ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt