hesap girmeye çalışınca kendi açılıyor silme işlemi ise 30 günde hesabın tamamen silinyorben silmedimde devre dışı bıraktım geri alabilirim diye biliyorum
ozaman aynen kalıyor isim#etiketben silmedimde devre dışı bıraktım geri alabilirim diye biliyorum
hayır ama silme işlemi başlatırsan silinir 30 gün içinde hesaba girmezsen.hesap 30 gün boyu devre dışı bırakınca otomatik siliniyor mu ?