-

dll'de sadece themida var injectorde hiçbir koruma yok c++ baya ağzına kadar packlemişim dimi :200iq:
Hocam Uzun Zamandır Sizin Hilenizi Kullanıyorum Şahsen Çok İyi Böyle Yorumlar Haketmıyor Bence Sizi Uzun Zamandır Tanıyorum Bir Kere Bile Rat Attığınızı Görmedım Birilerine
 

Şuanda konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Geri
Üst Alt